Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu na wkład własny gminy na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 150.000,00 zł na okres od 27.12.2017r do 20.06.2023r . o

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran ogłasza przetarg

  • Adres: 11320 Jeziorany, Plac Zamkowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 392 748 , fax. 895 392 760
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
    Plac Zamkowy 4
    11320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 392 748, fax. 895 392 760
    REGON: 51074355100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu na wkład własny gminy na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 150.000,00 zł na okres od 27.12.2017r do 20.06.2023r . o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu na wkład własny gminy na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 150.000,00 zł na okres od 27.12.2017r do 20.06.2023r . 1a. Kod CPV zamówienia - CPV 66113000-5 Usługa kredytu 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu na wkład własny gminy na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 150.000,00 zł na okres od 27.12.2017r do 20.06.2023r . 2.2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy - 27.12.2017 r. 2.3. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. Data spłaty kwota 20.12.2018 500 Rok 2018 RAZEM 500 20.01.2019 500 20.02.2019 500 20.04.2019 750 20.07.2019 750 Rok 2019 RAZEM 2.500 20.01.2020 3.000 20.05.2020 3.000 20.07.2020 3.000 20.10.2020 5.000 Rok 2020 RAZEM 14.000 20.02.2021 7.000 20.06.2021 7.000 20.08.2021 7.000 20.10.2021 7.000 RAZEM ROK 2021 28.000 20.01.2022 22.500 20.05.2022 22.500 20.07.2022 22.500 20.08.2022 22.500 RAZEM ROK 2022 90.000 20.02.2023 5.000 20.06.2023 10.000 RAZEM ROK 2023 15.000 Zbiorczo SPŁATY 150.000 2.4. Rok obrachunkowy - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 2.5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 20.12.2018 r. 2.6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego miesiąca od wpływu środków na rachunek bankowy 2.7. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M wg kursu na dzień 03.12.2017 r. 1,73% powiększone o stałą marżę banku 2.8. Marża nie może przekroczyć 2% 2.9. Prowizja nie może przekroczyć 0,1% 2.10. Bank nie pobierze żadnych odsetek 2.11. Spłata odsetek w terminach miesięcznych za każdy miesiąc do 12-go następnego miesiąca na podstawie otrzymanego zawiadomienia z banku z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych 2.12. Kredyt może być przeznaczony na refundacje wydatków poniesionych w 2017 roku przed podpisaniem umowy kredytowej. 2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość, bez dodatkowych opłat, b. zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania, bez ponoszenia dodatkowych opłat, c. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej gminy bądź ze względu na umotywowany interes gminy wydłużenia okresu spłaty o trzy następne lata, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Miejską i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. dokonanie jednorazowej spłaty pozostałego kredytu lub wcześniejszej spłaty częściowej kredytu, bez ponoszenia opłat i sporządzania aneksów, e. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością wydłużenia okresu spłaty na wniosek gminy z zachowaniem ceny obowiązującej z umowy kredytowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. prowizja będzie pobrana przy podpisywaniu umowy kredytowej, wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, e. zawierania aneksów bez opłat. 3a. Projekt umowy. Wykonawca przygotuje projekt umowy (w wersji papierowej i elektronicznej), który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem do umowy n/wo treści w odpowiednie paragrafy: Integralność SIWZ i złożonej oferty § x „Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dnia07- 08.12 .2017 r. znak: BR-ZP.271.12.2017 ze szczególnym uwzględnieniem zapisów rozdziału 3, 4 i 16 i złożoną ofertą z dnia ...... 12.2017 r.”. Kontrola zatrudnienia § y 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników , o których mowa w ust. 1, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych i dostarczenie ich kopii wraz z umowami. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 4. W związku z zapisem ust. 3, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. 5.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań należy zawrzeć w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66111300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 poz. 128 ze zm.). Zamawiający żąda przedstawienie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.). Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej z zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe(Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach