Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.210.000,00 zł

Gmina Mietków ogłasza przetarg

  • Adres: 55081 Mietków, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 168 113 , fax. 713 168 184
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mietków
    ul. Kolejowa 35
    55081 Mietków, woj. dolnośląskie
    tel. 713 168 113, fax. 713 168 184
    REGON: 93193509800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mietkow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.210.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.210.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: • kredyt uruchomiony będzie w czterech transzach, tj: 25.09.2017r. transza w wysokości 400.000,00 zł, 10.10.2017r., transza w wysokości 200.000,00 zł, 10.11.2017r., transza w wysokości 200.000,00zł i 15.12.2017r., transza w wysokości 410.000,00zł, • czas spłaty kredytu – do 31 grudnia 2022 r., • spłata odsetek następować będzie od ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 01.10.2017 r. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Wysokość rat kapitałowych wg harmonogramu spłat. Wysokość rat odsetkowych malejąca. Prowizja pobrana jednorazowo przy uruchomieniu kredytu, • spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia z zachowaniem okresu karencji do dnia 30.09.2017 r. (tabelka w załączeniu) • oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych 1m +/- marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy, • spłata odsetek od dnia 01.10.2017 r., okres kredytowania do dnia 31 grudnia 2022 r., do naliczania odsetek należy zastosować WIBOR 3M wg stanu na dzień 29.08.2017r., który wynosi 1,73 z uwzględnieniem marży i prowizji banku, • dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jak możliwość przesunięcia rat kredytu, • zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. Jeżeli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, uznaje się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po umownym terminie spłaty, • zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: - posiada upoważnienie do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie prezesa NBP, zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, statut banku lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ( Załącznik nr 2 do SIWZ). b) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ( Załącznik nr 3 do SIWZ) c) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - wg załącznika Nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach