Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 539 653,45 zł

Urząd Gminy w Radziemicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32107 Radziemice, Radziemice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 856 244 , fax. 123 856 244
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Radziemicach
    Radziemice 74
    32107 Radziemice, woj. małopolskie
    tel. 123 856 244, fax. 123 856 244
    REGON: 54756600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziemice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 539 653,45 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia – zgodnie z Uchwałą Budżetową na 2017 r. Rady Gminy Radziemice Nr XXIX/154/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r. jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 539.653,45 zł.- z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.Okres kredytowania ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 20 listopada 2029 r. a) kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego w walucie polskiej, b) kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu 2 października 2017 r., c) okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 20 marca 2028 roku, d) po okresie karencji (pkt 3) spłata kredytu w wysokości 170.000 zł. nastąpi w czterech ratach : 20.03.2028 r.-kwota 42.500 zł, 19.05.2028 r.-kwota 42.500 zł, 20.09.2028 r.-kwota 42.500 zł, 20.11.2028 r.-kwota 42.500 zł. Pozostała kwota kredytu w wysokości 369.653,45 zł zostanie spłacona w 2029 roku w czterech ratach: 20.03.2029 r.-kwota 92.413 zł, 18.05.2029 r.-kwota 92.413 zł, 20.09.2029 r.-kwota 92.413 zł, 20.11.2029 r.-kwota 92.414,45 zł, e) odsetki będą płatne od kwoty faktycznego zadłużenia w okresach miesięcznych, po dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu , f) dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, g) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie: b – stawka bazowa za dany okres odsetkowy, równa średniej arytmetycznej z pięciu ostatnich notowań stóp WIBOR 1M w miesiącu bezpośrednio poprzedzającym dany okres odsetkowy, m – stała marża banku, h) Zamawiający wnosi o nie pobieranie prowizji od zaciągniętego kredytu, i) spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetów Zamawiającego, j) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. k) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji od obsługi kredytu. l) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. ł) W przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału lub całości kredytu odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia. m) Dopuszcza się możliwość rezygnacji z części przyznanego kredytu bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) jest bankiem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski. 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, określonych w części VI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach