Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 2.343.000,00 zł

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 2.343.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 2.343.000,00 zł, w tym roku 2011 do kwoty 739.000,00 zł, a w 2012 r. do kwoty 1.604.000,00 zł na realizację inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szemrowice, Warłów z tranzytem do oczyszczalni w Dobrodzieniu, o następującym zakresie: a) okres kredytowania do 11 lat, b) przewidziany termin postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy, c) dostępność kredytu: - transza w wysokości do kwoty 739.000,00 zł płatna w grudniu 2011 r., - druga transza wysokości do kwoty 350.000,00 zł płatna 20.05.2012 r., - trzecia transza wysokości do kwoty 204.000,00 zł płatna 20.06.2012 r., - czwarta transza wysokości do kwoty 200.000,00 zł płatna 20.07.2012 r., - piata transza wysokości do kwoty 250.000,00 zł płatna 20.08.2012 r., - szósta transza wysokości do kwoty 300.000,00 zł płatna 20.09.2012 r., - siódma transza wysokości do kwoty 300.000,00 zł płatna 20.10.2012 r., d) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, począwszy od marca 2012 r. płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, e) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych w 27 dniu każdego miesiąca, z uwzględnieniem karencji do 29.02.2012 r., począwszy od 2012 r. do 2021 r., zgodnie z poniższym harmonogramem: - w roku 2012: 22.500,00 zł, tzn. 10 miesięcznych rat po 2.250,00 zł, - w roku 2013: 250.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 28.800,00 zł i 1 rata w wysokości 21.200,00 zł, - w roku 2014: 50.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 4.100,00 zł i 1 rata w wysokości 4.900,00 zł, - w roku 2015: 228.000,00 zł, tzn. 12 miesięcznych rat po 19.000,00 zł, - w roku 2016: 362.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 30.200,00 zł i 1 rata w wysokości 29.800,00 zł, - w roku 2017: 327.000,00 zł, tzn. 12 miesięcznych rat po 27.250,00 zł, - w roku 2018: 325.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 27.100,00 zł i 1 rata w wysokości 26.900,00 zł, - w roku 2019: 260.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 21.700,00 zł i 1 rata w wysokości 21.300,00 zł, - w roku 2020: 260.000,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 21.700,00 zł i 1 rata w wysokości 21.300,00 zł, - w roku 2021: 258.500,00 zł, tzn. 11 miesięcznych rat po 21.500,00 zł i 1 rata w wysokości 22.000,00 zł, f) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, g) oprocentowanie kredytu zmienne w całym okresie kredytowania w oparciu o stawkę WIBOR jednomiesięczny (WIBOR 1M) powiększony o proponowaną marżę banku, h) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, i) prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy, j) Zamawiający zastrzega sobie: - zmianę ilości, kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów, - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach