Przetargi.pl
Zabudowa wejścia turystycznego do zlokalizowanych na poziomie „-50,0 m” podziemi Zamku Książ w Wałbrzychu.

Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 643 850, , fax. 746 643 862
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
    ul. Piastów Śląskich 1
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 643 850, , fax. 746 643 862
    REGON: 89001155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa wejścia turystycznego do zlokalizowanych na poziomie „-50,0 m” podziemi Zamku Książ w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zabudowie wejścia turystycznego do zlokalizowanych na poziomie „-50,0 m” podziemi Zamku Książ w Wałbrzychu. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych przewidziany do wykonania obejmuje m.in.: •Roboty ziemne w obrębie terenu, • Drążenie w caliźnie skalnej dwóch pionowych sztolni do poziomu -50 m p.p.t, •Drążenie w caliźnie skalnej dwóch korytarzy łączących projektowane klatki schodowe z podziemiami na poziomie -50,0 m, •Wykonanie nadziemnych i podziemnych konstrukcji żelbetowych, •Wykonanie kotwienia ścian fundamentowych do podłoża skalnego, •Wykonanie robót wykończeniowych i izolacyjnych konstrukcji zagłębionych w gruncie, • Prace porządkowe w obrębie tarasu północnego, •Wykonanie linii zasilających WLZ, •Zabudowę i montaż rozdzielnic, •Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnych, • Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego, •Wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej. Szczegółowy zakres oraz technologię robót objętych przedmiotem zamówienia określono w Przedmiarach robót budowlanych i elektrycznych stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projektach Budowlanym i Wykonawczym branży konstrukcyjnej i instalacji elektrycznych oraz STWIOR stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. Kolejność ważności dokumentacji: 1. SIWZ; 2. Projekt Budowlany; 3. Projekt Wykonawczy; 4. Przedmiary robót; 5. STWiOR. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania części robót przez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Ze względu na miejsce wykonania zamówienia podlegające bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile będą już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca może zlecić podwykonawcom tylko te roboty, których zamiar powierzenia podwykonawcom wskazał w swojej ofercie. Wykonawca, chcący powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy podwykonawcy, zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie z podwykonawcą robót budowlanych (w rozumieniu art. 2 pkt 8 w zw. z art. 2 c Ustawy Pzp), następujących klauzul umownych, których brak spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, o których mowa w art. 143 b ust. 3 i 6 Ustawy Pzp: a) zakres i okres odpowiedzialności podwykonawcy za wady wykonanych robót nie będzie krótszy od zakresu i okresu odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi za wady określonego Umowie, b)zobowiązujących podwykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu do zaakceptowania projektu umowy o dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi oraz projektu zmian tej umowy pod rygorem zapłaty kary umownej, c)zobowiązujących podwykonawcę do przedłożenia Zmawiającemu do zaakceptowania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o dalsze podwykonawstwo lub jej zmian, do zaakceptowania pod rygorem zapłaty kary umownej, d)określenia terminów zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy i dalszym podwykonawcom nie dłuższego od terminu zapłaty wynagrodzenia za tą część przedmiotu umowy, należnego Wykonawcy od Zamawiającego i nie dłuższego niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy lub usługi, e)zobowiązujących podwykonawcę do pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zaległej płatności Wykonawcy wobec podwykonawców wraz ze wskazaniem wielkości opóźnienia w terminie 14 dni, licząc od dnia powstania opóźnienia, f) uzależniającej zapłatę wynagrodzenie należnego podwykonawcy od przedłożenia przez podwykonawcę wraz z fakturą dowodów wskazanych w § 8 ust. 21 projektu Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia dalszym podwykonawcom biorącym udział w wykonaniu części usług, których dotyczy zapłata, g) zobowiązujących podwykonawcę do zachowania trybu i warunków opisanych w § 7 projektu Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) przy zawieraniu umowy z dalszym podwykonawcą. Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie usług zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją wskazaną w pkt. 3.4. powyżej, warunkami technicznymi i normami przedmiotowymi. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno–jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem odrzucenia oferty. W związku z brzmieniem art.29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacja zamówienia: Wykonawca lub Podwykonawca muszą zapewnić zatrudnienie na podstawie umów o pracę (art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, DZ. U z 2014 r., poz. 1502 z późn zm.) minimum 10 osób spośród wszystkich osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy czym obowiązek ten dotyczy: - 4 zbrojarzy; -2 betoniarzy; - 2 cieśli; - 2 robotników ogólnobudowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111212-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:1. w pieniądzu na konto zamawiającego numer: mBank S.A. Oddział Wałbrzych 85 1140 2091 0000 2199 5000 1001; 2. w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w formie gwarancji bankowej – bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie, 4. w formie gwarancji ubezpieczeniowej; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i poz. 1240). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Za łącznik nr 1 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach