Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34
43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
REGON: 1775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabudowa rolet zewnętrznych przeciwsłonecznych w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zabudowa rolet zewnętrznych przeciwsłonecznych w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a. Zadanie będzie realizowane w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Wykonawca zobowiązany będzie: - opracować Dokumentację Projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych montażu rolet zewnętrznych przeciwsłonecznych typu refleksor na elewacji południowej i zachodniej budynku O/ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a, - wykonać, na podstawie sporządzonej Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, robót budowlanych polegających na: - montażu rolet okiennych zewnętrznych przeciwsłonecznych na elewacji południowej i zachodniej budynku, - wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej, sterującej położeniem rolet. 3. Sposób wykonania robót: 1) Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca zobowiązany będzie wykonać je w sposób nienarażający pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo oraz uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych. Prace będą prowadzone zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania robót. 2) Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy urzędu, natomiast prace uciążliwe, tj. powodujące nadmierny hałas należy wykonać po godzinach urzędowania oraz w dni wolne od pracy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 3.400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3B do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (forma zgodna z zapisami Rozdziału VII ust. 3 pkt 2 SIWZ). 3. Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy), b) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Tworóg
Dodano: 2024-05-22 - "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń medycznych w obszarze Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz Laboratorium Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Dodano: 2024-05-21 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-05-20 - "Remont dachu budynku przy ul. Wolności 1 w Czerwionce-Leszczynach"
Dodano: 2024-05-20 - Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa instalacji p.poż. w budynku Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Bohaterów Warszawy 26”
Dodano: 2024-05-20 - „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14