Przetargi.pl
Zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki przy Domu Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 oraz do korytarza parteru, windy i baru studenckiego (kawiarni) w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych UŚ w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26-28, w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ w ramach projektu „DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą"

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki przy Domu Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 oraz do korytarza parteru, windy i baru studenckiego (kawiarni) w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych UŚ w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26-28, w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ w ramach projektu „DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki przy Domu Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 oraz do korytarza parteru, windy i baru studenckiego (kawiarni) w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych UŚ w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26-28, w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ, w ramach projektu „DUO – Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”. 2) Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie dotyczącym usług projektowych, zobowiązany jest m.in. do opracowania, sporządzenia i/lub pozyskania staraniem własnym i na własny koszt, osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia: a) inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w niezbędnym zakresie; b) mapy do celów projektowych (dotyczy tylko części B przedmiotu zamówienia); c) opinii i uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przygotowaniem stosownych dokumentów do składanych wniosków jak i opracowania wniosków wymaganych przez poszczególne podmioty w powyższym zakresie; d) wszelkich opracowań, wynikających z przepisów prawa lub wytycznych podmiotów biorących udział w wydawaniu ww. opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych jak i innych dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; e) kompletnej, z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej wielobranżowy projekt budowlany wraz ze szczegółowym zestawieniem przewidywanych do wykonania robót podstawowych i prac towarzyszących, w ilości 4 egzemplarzy; f) pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz decyzji o pozwoleniu na budowę (dotyczy tylko części B przedmiotu zamówienia). 3) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym robót budowlanych, dla każdej z części zamówienia, zobowiązany jest m.in. do: a) pełnienia nadzoru autorskiego; b) realizacji robót budowlanych zgodnie ze sporządzoną przez Wykonawcę, a uzgodnioną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w tym m.in. wykonania:  robót przygotowawczych, w tym wygrodzenia terenu budowy, montażu tablicy informacyjnej oraz tablic ostrzegawczych,  robót rozbiórkowych i demontażowych,  robót budowlanych i montażowych, w tym wykonanie zasilania i instalacji platform,  robót budowlanych wykończeniowych w zakresie utrzymania standardu estetycznego panującego na obiekcie w miejscach prowadzenia prac, przebić i demontaży, w tym przywrócenia stanu technicznego elementów nie podlegających przebudowie;  uporządkowania terenu budowy wraz z terenami przyległymi; c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego dopuszczenia platform do ruchu (eksploatacji) przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór przez UDT); d) opracowania niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń wraz z wykonaniem oraz montażem niezbędnej informacji wizualnej oraz instrukcji obsługi dotyczących zamontowanych platform schodowych na obiekcie (o treści i formie instrukcji i informacji uzgodnionych przed montażem z Zamawiającym i specjalistą w zakresie dostępności architektonicznej / projektowania uniwersalnego w zakresie ich wielkości, czytelności, kontrastu (LRV) oraz planowanej wysokości montażu); e) przeszkolenia do 3 osób personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych platform schodowych; f) sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zakresu wykonanych robót. 4) Dokumentację projektową oraz pozostałe opracowania i roboty budowlane wchodzące w skład przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (wraz z jego załącznikami), zwanym dalej również PFU, a także zgodnie z aktualnymi na dzień realizacji obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami techniczno-budowlanymi i normami technicznymi, właściwymi dla przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część A: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych, 00/100), Część B: 2 100,00 zł (słownie dwa tysiące sto złotych, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy); d) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy: 1) dotyczy wadium w formie pisemnej (oryginał) - złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty; 2) dotyczy wadium w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przesłać na adres e-mail Zamawiającego: dzp@us.edu.pl, przed upływem terminu składania ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób (dotyczy wadium w formie pisemnej (oryginał): Nazwa i adres Wykonawcy, Przetarg nieograniczony - DZP.381.028.2020.RB: „Zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki przy Domu Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 oraz do korytarza parteru, windy i baru studenckiego (kawiarni) w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych UŚ w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26-28, w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ w ramach projektu „DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”, Wadium w formie niepieniężnej w zakresie części …. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 3) W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ- Oryginał

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach