Przetargi.pl
Zabudowa dodatkowego układu pomiarowego dla instalacji elektrycznej Starostwa Powiatowego i rozdział istniejącej instalacji w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa dodatkowego układu pomiarowego dla instalacji elektrycznej Starostwa Powiatowego i rozdział istniejącej instalacji w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Rozdział instalacji elektrycznej i zabudowę dodatkowego układu pomiarowego w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku przy ul. Głowackiego 51 w zakresie: 1) Zabudowa nowego układu pomiarowego wraz z rozdzielnią RGS w punkcie ksero obok Rozdzielni Głównej na parterze budynku 2) Wykonanie nowych pionów zasilających podrozdzielnie II i III piętra 3) Modernizacja podrozdzielni piętrowych 4) Zabudowa modułowego podlicznika energii dla instalacji piwnic budynku SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC PRECYZUJE DOKUMENTACJA TECHNICZNA (ZAŁ. NR 13 ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT (ZAŁ. NR 12) - SIWZ WAŻNE: Z uwagi na konieczność wykonania robót w czynnym obiekcie prace należy wykonywać pod ścisłym nadzorem inwestorskim i autorskim - w wyznaczonych dniach poza godzinami pracy Urzędu (po godz. 15.30) lub w dniach wolnych od pracy. W szczególności niezbędne jest zachowanie ciągłości zasilania obiektu energią elektryczną w dniach pracy Urzędu. Prace, których wykonanie jest niezbędne w czasie godzin pracy Urzędu lub związane z czasowym wyłączeniem części lub całości zasilania obiektu energią elektryczną należy uzgodnić z Zamawiającym, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ, dokumentacji technicznej, umowy oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi warunkami technicznymi, 2. Usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych, 3. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy i ich naprawienia, 4. Ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 5. Po zakończeniu prac teren prac remontowych winien być uporządkowany, a zniszczenia wynikłe w trakcie prowadzenia robót winny być naprawione, 6. Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 7. Po każdym dniu trwających robót Wykonawca jest zobowiązany posprzątać po sobie miejsce prac i towarzyszące jemu pomieszczenia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie prace licząc od dnia odbioru końcowego. Na zastosowane materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji w zgodzie z gwarancją producenta, lecz nie krótszą niż 24 miesiące oraz w ramach udzielonej gwarancji zapewni serwis gwarancyjny i bieżącą konserwację. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego: - przywrócenia zasilania w terminie do 4 godzin od powiadomienia (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego o braku zasilania spowodowanego wadliwą pracą instalacji i urządzeń będących przedmiotem zamówienia, - usunięcia wad w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) złożenie pisemnej oferty na wykonanie zadania wraz z kosztorysem ofertowym z podaniem ceny ofertowej netto i brutto oraz wyszczególnionym podatkiem VAT, b) złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w pkt. VI niniejszej specyfikacji oraz sporządzenie oferty wg wskazań zawartych w pkt X i XI SIWZ, c) wykazanie, że oferent zrealizował należycie przynajmniej jedno podobne zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto) d) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy -E- f) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy -D- 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków poprzez sprawdzenie: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, b) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż wskazano) c) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, d) czy adresatem tego dokument jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, e) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub posiadające stosowne pełnomocnictwa, f) czy złożony dokument jest kompletny Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w zakresie remontu instalacji elektrycznej, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wartość jednej z robót nie niższa niż 10 000,00 zł brutto) - załącznik nr 10 . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 11 e) Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz świadectwa kwalifikacyjne f) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ c) oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ d) oświadczenia o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 SIWZ -załącznik Nr 4 SIWZ e) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik Nr 9 SIWZ 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U Nr. 87 poz. 605 z poźn. zm.) a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach