Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, Jana Pawła Woronicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225478817 , fax. 225477384
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225478817, fax. 225477384
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabudowa 2 (dwóch) samochodów typu Bus „furgon” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zabudowa 2 (słownie: dwóch) samochodów typu Bus „furgon” posiadanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą: 1.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 1.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia; 1.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 369), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest – niezwłocznie po wyborze oferty, bez odrębnego wezwania – przedłożyć Zamawiającemu Specyfikację Cenową, zgodną w treści z Załącznikiem Nr 4 do Umowy. Wartość netto oraz cena brutto podane w Specyfikacji Cenowej muszą być tożsame z wartością netto oraz ceną brutto podanymi w Formularzu oferty. 4. Brak przedłożenia przez Wykonawcę Specyfikacji Cenowej, o której mowa w pkt 17.2 SIWZ lub podanie w Specyfikacji Cenowej wartości rozbieżnych z odpowiednimi wartościami podanymi w Formularzu ofertowym, równoznaczne będzie z uznaniem przez Zamawiającego, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy (odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2021-04-16 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2021-01-11 - „Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego udrażniania, mycia i czyszczenia kanalizacji z zabudową ssąco – ciśnieniową typu WUKO”
Dodano: 2020-11-18 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2020-11-06 - „Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego udrażniania, mycia i czyszczenia kanalizacji z zabudową ssąco – ciśnieniową typu WUKO”
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej dostosowanej do współpracy z ciągnikami rolniczymi Deutz Fahr Agropus 87 i Zetor Proxima Power 120 posiadanymi przez zamawiającego
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa samochodu specjalnego zabudowanego skrapiarką emulsji.
Dodano: 2020-10-02 - Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów Dostawa pojazdu do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej z zastosowaniem odzysku wody
Dodano: 2020-07-07 - Zakup sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania dróg gminnych
Dodano: 2020-06-16 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2020-05-22