Przetargi.pl
Zabiegi pielęgnacyjne zieleni w ramach projektu Adaptacja Zabytkowego Parku w Bojanowie

Gmina Bojanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-433 Bojanów, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158708326 , fax. 158708326
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanów
    ul. Parkowa 5
    37-433 Bojanów, woj. podkarpackie
    tel. 158708326, fax. 158708326
    REGON: 00053329700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bojanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabiegi pielęgnacyjne zieleni w ramach projektu Adaptacja Zabytkowego Parku w Bojanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania zaplanowano: a) wykonanie prostych i specjalistycznych zabiegów pielęgnacyjnych 235 sztuk drzew. Zabiegi te polegać będą na poprawieniu statyki drzew, zabezpieczeniu różnego rodzaju ubytków próchniczych, wykonaniu zabiegów prześwietlających koronę, usunięciu odrostów korzeniowych, posuszu. Usługa obejmuje również zabezpieczenie i uprzątnięcie terenu. Wykaz drzew do zabiegów pielęgnacyjnych znajduje się w załączniku do siwz pn. kosztorys ślepy ofertowy; b) usunięcie 40 sztuk drzew ze względów zdrowotnych w zabytkowym parku w Bojanowie. Usługa obejmuje zabezpieczenie miejsca wycinki, ścięcie drzewa, frezowanie pniaka, utylizację gałęzi, uprzątnięcie terenu. Po wycince drzew należy pozostawić karpy równo z istniejącym terenem (karpy nie mogą wystawać ponad istniejący teren) Wykaz drzew do usunięcia znajduje się w kosztorysie slepym ofertowym. Pozyskany surowiec-drewno, gałęzie z wycinki i pielęgnacji drzew Wykonawca zobowiązuje się zabrać z terenu parku na własny koszt i własnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest również do uporządkowania terenu prac. Prace należy wykonać zgodnie z decyzjami Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 221/19 z dnia 12.07.2019 r., 222/19 z dnia 12.07.2019 r., 61/19 z dnia 28.02.2019 r. 27/19 z dnia 14.02.2019 r. – decyzje w załączeniu. Prace w parku należy prowadzić bez użycia ciężkiego sprzętu. Osoby kierujące pracami muszą posiadać kwalifikacje o których mowa w art. 37b, z uwzględnieniem art. 37f, 37g i 37h ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami c) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykaz roślin znajduje się w załączniku do siwz – kosztorys ślepy ofertowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorys ślepy ofertowy 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) 6) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych załącznik nr 7 do SIWZ 7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach