Przetargi.pl
Zabiegi pielęgnacyjne i chirurgiczne stosowane przy roślinności niskiej na terenie gminy Michałowice

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabiegi pielęgnacyjne i chirurgiczne stosowane przy roślinności niskiej na terenie gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych przy zieleni niskiej na terenach gminy Michałowice, wzdłuż ciągów komunikacji kołowej i pieszej, nieużytkach oraz innych terenach leżących w gminie Michałowice. 2.2. Wymienione prace pielęgnacyjne mają polegać na: 1. koszeniu trawników zieleni miejskiej i nieużytków, grabieniu, wywozie i utylizacji skoszonej trawy i chwastów, odtwarzaniu i zakładaniu trawników z przygotowaniem podłoża - w miarę potrzeby, rozłożeniu nawozów mineralnych na trawniki, wykonywaniu oprysku przeciwko chwastom na trawnikach, aeracji trawników – część I 2. koszeniu trawników na placach zabaw, strefach rekreacji i boiskach, grabieniu, wywozie i utylizacji skoszonej trawy i chwastów, pieleniu skupin nasadzeń, uzupełnianiu kory, wykonywaniu oprysków trawnika i nawożeniu roślin, grabieniu liści wraz z ich wywozem i utylizacją - część II 2.3. Prace wykonywane będą sukcesywnie w ciągu całego roku, w zależności od potrzeb i według wskazań Zamawiającego, na podstawie „Zlecenia”. 2.4. Prace muszą być zrealizowane zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi normami oraz uzgodnieniami z Zamawiającym. 2.5. Skoszoną trawę należy sprzątać niezwłocznie, maksymalnie do 12 h po wykonaniu koszenia. 2.6. W przypadku uszkodzenia drzew lub krzewów podczas koszenia, Wykonawca wymienia je na własny koszt po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.8. Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.). Prace winny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi normami, uzgodnieniami z Zamawiającym a także zgodnie z harmonogramem prac, w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ciągów pieszo - jezdnych. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania robót do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót (np. drogi dla pieszych, jezdnie). 2.10. Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne ubrania robocze, a w przypadku wykonywania robót w pasie drogowym dodatkowo kamizelki odblaskowe. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny: posiadać pozwolenie od Zamawiającego na wjazd na trawniki przyuliczne oraz być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy). Zamawiający zobowiązuje się do wydania zezwolenia przed przystąpieniem do realizacji prac. 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, kabli, rur oraz innych instalacji). 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy – ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac. 2.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą i zatrudniających pracowników) – dla każdej części oddzielnie 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osoby wykonujące czynności koszenia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie Kodeks pracy, (chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach