Przetargi.pl
Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w ramach przebudowy zieleni na Placu 1000-Lecia

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w ramach przebudowy zieleni na Placu 1000-Lecia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania usługi pn.: Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w ramach przebudowy zieleni na Placu 1000-Lecia Zamówienie obejmuje: pielęgnację, wycinkę i karczowanie krzewów, pielęgnację i wycinkę drzew metodą alpinistyczną , karczowanie pni po usuniętych drzewach, zrąbkowanie gałęzi, pocięcie i wywiezienie grubizny, uzupełnienie ziemi oraz wysianie trawy w miejscach po wykarczowanych drzewach i krzewach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 2.1 posiada doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na cięciu pielęgnacyjnym drzew metodą alpinistyczną o wartości co najmniej 20.000,00 zł. brutto każda. 2.2 dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje w zakresie prowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100 000zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4 będzie dokonywana przez Zamawiającego wg. formularza spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w formie kopii potwierdzone notarialnie, wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez jednego z nich. 6) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z określeniem zakresu wykonywanych czynności i posiadanych kwalifikacji (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają kwalifikacje w zakresie przeprowadzania cięć pielęgnacyjnych na drzewach, potwierdzonych zaświadczeniami o ukończeniu kursu pilarzy drzew ozdobnych lub leczenia i pielęgnowania drzew. Do wykazu należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 3a do SIWZ). 7) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ) dla potwierdzenia spełnienia warunku podanego w pkt 6.2.2.1). Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. VIII pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9) Dokumenty, o których mowa w pkt 8 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 9 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach