Przetargi.pl
Zabiegi konserwacyjne na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabiegi konserwacyjne na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie zabiegów konserwacyjnych na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów, w następujących miejscach wykonywania prac: 1) Rów Pole Wschód - rów przebiegający wzdłuż drogi stanowiącej przedłużenie ul. Rybnej: odcinek rowu otwartego o długości około 30 mb 2) Rów Foch III: rów otwarty o długości około 770 mb, odcinek zarurowany fi 1400 o długości około 350 mb 3) Rów Witrel - rów przebiegający w sąsiedztwie ogrodów działkowych Witrel: rów otwarty o długości około 570 mb odcinek zarurowany fi 600 (przejście pod nasypem kolejowym) o długości około 18 mb 4) Rów pomiędzy ulicami Wyspiańskiego i Dębową: rów otwarty o długości około 200 mb 5) Potok Knurówka - odcinek wlotowy do części zarurowanej przy ul. Wolności: odcinek rowu otwartego o długości około 70 mb 6) Potok Szczygłowicki w km 0+950 -1+000: odcinek rowu otwartego o długości około 50 mb 7) Prawostronny rów opaskowy w rejonie mostu na potoku Knurówka, przy ulicy Wilsona: odcinek rowu otwartego o długości około 200 mb 8) Rów w rejonie ulic Leśna i Zwycięstwa: odcinek rowu otwartego o długości około 400 mb 9) Rów w rejonie ulic Słoniny i Damrota: odcinek rowu otwartego o długości około 66 mb 10) Rów w rejonie ul. Dworcowej nr 33: odcinek rowu otwartego o długości około 37 mb 11) Rów w rejonie ulic Wilsona i Rakoniewskiego: odcinek rowu otwartego o długości około 39 mb 12) Krata na wlocie do kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z drogą DK 78 13) inne odcinki cieków wskazane pisemnie przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy prac do wykonania odpowiednio w każdym roku kalendarzowym trwania umowy: 1) Rów Pole Wschód - rów przebiegający wzdłuż drogi stanowiącej przedłużenie ul. Rybnej: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 200 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy - około 200 m2, e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac. 2) Rów Foch III (rów otwarty i odcinek zarurowany fi 1400): a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 8 200 m2, c) utrzymanie drożności kraty (wlot do części zarurowanej rowu Foch w rejonie ul. Rakoniewskiego) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, d) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, e) odmulanie wlotu drenażu cmentarza i wylotu kolektora deszczowego fi 1200 w rejonie oczyszczalni ścieków - na bieżąco, f) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy - około 1 700 m2, g) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp - na bieżąco - około 50 m2, h) przegląd, czyszczenie i monitoring przy użyciu kolorowej kamery kolektora fi 1400 na całej długości wraz z notatką opisującą stan techniczny kanału - raz w roku (w terminie drugiego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy), i) oczyszczanie przepustu syfonowego fi 800 pod rowem Foch – na bieżąco długość około 20 mb, j) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp rowu opaskowego w rejonie wylotu rowu Foch do potoku Knurówka wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - na długości około 45 mb, k) usuwanie namułu z dna rowu opaskowego jw. - na bieżąco na długości około 45 mb, l) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, m) konserwacja i pomalowanie kraty i balustrady rowu Foch przy ul. Rakoniewskiego (wlot do części zarurowanej) – w terminie pierwszego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy, n) naprawa i pomalowanie balustrady rowu Foch przy ul. Rakoniewskiego (wylot z części zarurowanej) – w terminie pierwszego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy. 3) Rów Witrel - rów przebiegający w sąsiedztwie ogrodów działkowych Witrel: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu (w tym częściowo w pasie pomiędzy rowem a ogródkami działkowymi) wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy - około 8 000 m2, c) utrzymanie drożności kraty (wlot do odcinka zarurowanego - przejście pod nasypem) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, d) naprawy kraty – na bieżąco, e) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, f) oczyszczanie odcinka zarurowanego fi 600 (przejście pod nasypem) – na bieżąco - około 18 mb, g) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac. 4) Rów pomiędzy ulicami Wyspiańskiego i Dębową: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 790 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) udrożnianie przepustu pod ul. E. Plater - na bieżąco, e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 5) Potok Knurówka - odcinek wlotowy do części zarurowanej przy ul. Wolności: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 390 m2, c) utrzymanie drożności kraty (wlot do części zarurowanej potoku Knurówka w rejonie ul. Wolności) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, d) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, e) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy - około 110 m2, f) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp - na bieżąco - około 20 m2, g) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 6) Potok Szczygłowicki w km 0+950-1+000: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy -około 310 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 7) Prawostronny rów opaskowy w rejonie mostu na potoku Knurówka, przy ulicy Wilsona: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 1 500 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 8) Rów w rejonie ulic Leśna i Zwycięstwa: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 1000 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około140 m2, e) oczyszczanie przepustu fi 600 pod ul. Leśną – na bieżąco, f) oczyszczanie przepustu fi 400 w sąsiedztwie działki nr 1414/94 – na bieżąco, g) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp - na bieżąco - około 50 m2, h) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 9) Rów w rejonie ulic Słoniny i Damrota: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 205 m2, c) utrzymanie drożności kraty (wlot do części zarurowanej w rejonie posesji Miarki 5) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, d) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, e) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 59 m2, f) oczyszczanie przepustu fi 600 w rejonie posesji Miarki 5 – na bieżąco, g) oczyszczenie studni rewizyjnej (wlot do części zarurowanej) – na bieżąco, h) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 10) Rów w rejonie ul. Dworcowej nr 33: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek - dwa razy w roku (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy)- około 140 m2, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco, d) usuwanie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych - w terminie pierwszego koszenia (zgodnie z harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy) - około 40 m2, e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 11) Rów w rejonie ulic Wilsona i Rakoniewskiego: a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu - na bieżąco, tj. minimum dwa razy w tygodniu, b) utrzymanie drożności kraty (wlot do części zarurowanej w rejonie ul. Wilsona) poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy, c) usuwanie namułu z dna cieku - na bieżąco d) oczyszczenie studni rewizyjnej (wlot do części zarurowanej w rejonie ul. Wilsona) – na bieżąco, e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności – bezpośrednio po zakończeniu prac, 12) Krata na wlocie do kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z drogą DK 78: a) utrzymanie drożności kraty poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp. - na bieżąco tj. z częstotliwością minimum jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy b) bieżące naprawy kraty c) wywóz zanieczyszczeń – bezpośrednio po zakończeniu prac 13) Prace wykonywane w miarę potrzeb w miejscach i terminie wskazanym pisemnie przez Zamawiającego (wskazania): a) usuwanie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie i na skarpach rowu, b) wykoszenie i wygrabienie porostów z dna, skarp i korony rowu wraz z wycinką samosiejek, c) usuwanie namułu z dna rowu (bez względu na grubość namułu), d) naprawa umocnień skarp i dna rowu (bez względu na rodzaj umocnień, wysokość skarp i szerokość rowu), e) umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi dotychczas stosowanymi na rowie (bez względu na szerokość rowu), f) umocnienie skarp i dna rowu prefabrykowanymi elementami betonowymi typu "U": koryto szerokości do 50 cm włącznie, koryto szerokości powyżej 50 cm, g) umocnienie skarp płytami ażurowymi 40x60x10 betonowymi na podsypce piaskowej grubości 10 cm, h) umocnienie skarp rowów przez obsianie trawą, i) ukształtowanie dna rowu ze spadkiem w kierunku odbiornika wraz z niezbędnymi pomiarami geodezyjnymi (bez względu na szerokość rowu), j) udrożnienie przepustu (bez względu na jego średnicę i wielkość zamulenia), k) odbudowa przepustów rurowych, obejmująca rozbiórkę istniejących ścianek czołowych oraz odtworzenie nawierzchni (bez względu na średnicę przepustu), l) wymiana rur w przepustach, obejmująca wydobycie uszkodzonej rury, założenie nowej rury, zabezpieczenie styków papą i betonem (bez względu na średnicę przepustu), m) oczyszczenie studni rewizyjnej (bez względu na średnicę studni i wysokość zamulenia), n) odbudowa studni rewizyjnej wraz z zamontowaniem nowej pokrywy żelbetowej lub betonowej (bez względu na średnicę studni), o) przegląd techniczny zarurowanego odcinka rowu wraz z opisem (bez względu na średnicę), p) monitoring telewizyjny zarurowanego odcinka rowu wraz z opisem (bez względu na średnicę), q) mechaniczne skarpowanie rowu (usunięcie nawisów gruntu koparką z załadunkiem i wywozem na składowisko), r) usunięcie powalonych drzew z rowu (drzewa rosnące w obrębie rowu i na terenie przyległym) - pocięcie pni i gałęzi, wydobycie z rowu, załadunek i wywóz na składowisko. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa wzór umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na każdorazowo wykonany zakres (robocizna i materiały): 1) naprawa umocnień skarp i dna rowu. 2) umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi dotychczas stosowanymi na rowie. 3) umocnienie skarp i dna rowu prefabrykowanymi elementami betonowymi typu "U". 4) umocnienie skarp płytami ażurowymi. 5) umocnienie skarp rowów przez obsianie trawą. 6) odbudowa przepustów rurowych, obejmująca rozbiórkę istniejących ścianek czołowych oraz odtworzenie nawierzchni. 7) wymiana rur w przepustach, obejmująca wydobycie uszkodzonej rury, założenie nowej rury, zabezpieczenie styków papą i betonem. 8) odbudowa studni rewizyjnej wraz z zamontowaniem nowej pokrywy żelbetowej lub betonowej. 5. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71311100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji i doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) - 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1282) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, żąda się od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz.VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach