Zabytkowy Zakład Hutniczy w Maleńcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Maleniec
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413731142, 413731142
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zabytkowy Zakład Hutniczy w Maleńcu
Maleniec 54
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 413731142, 413731142
REGON: 260011545 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.maleniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie zabytkowej zabudowy przemysłowej, w tym układu hydroenergetycznego oraz jej dostosowanie do funkcji turystycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zabezpieczenie zabytkowej zabudowy przemysłowej, w tym układu hydroenergetycznego oraz jej dostosowanie do funkcji turystycznej.” Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ewid. geod.: 1100, 1101, 155/1 w miejscowości Maleniec, gmina Ruda Maleniecka. Zadanie dotyczy kompleksowego wykonania robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu elementów zabytkowej zabudowy przemysłowej, w tym układu hydroenergetycznego oraz jej dostosowanie do funkcji turystycznej. Będzie ono realizowane poprzez przebudowę: koryta południowego, konstrukcji dużego koła wodnego, fragmentu muru oporowego przy korycie południowym, mostków drewnianych (2 szt.), koryta północnego (odcinaka przechodzącego przez halę gwoździarni), konstrukcji małego koła wodnego, elementów konstrukcyjnych hali walcowni, konstrukcji nośnej układu napędowego walcarki w hali walcowni, elementów konstrukcyjnych hali gwoździarni, fundamentów północnej ściany gwoździarni i zabudowy silnika elektrycznego, wewnętrznej instalacji elektrycznej. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami SIWZ. Do zadań Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej zadania, oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. Do obowiązków Wykonawcy należy także: opracowanie planu BIOZ, wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi, bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna realizowanego zadania, Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, utrzymywanie w czasie realizacji zadania, placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących. zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 10 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. wykonania zaleceń pokontrolnych, jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, oraz wycieków ujawnionych podczas prac materiałów i substancji wykorzystywanych w przeszłości na terenie obiektu. do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), doprowadzenie, po zakończeniu robót, terenu do stanu poprzedniego, przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz w razie potrzeby Wojewódzkim Świętokrzyskim Konserwatorem Zabytków, uzgodnienie dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenia nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego, przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy bądź uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych od właściwego organu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik n 3 do SIWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 8 Doświadczenie kierownika budowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu wybranych zewnętrznych części budynku stacji Trafo w Kielcach przy ul. Warszawskiej 430
Dodano: 2023-10-10 - „Adaptacja budynku komunalnego, znajdującego się na dz. nr 1871/3 na Publiczne Przedszkole w Kołaczkowicach”
Dodano: 2023-08-16 - Remont budynku portierni – etap III.
Dodano: 2023-06-16 - Odwodnienie i remont budynku wyciągu
Dodano: 2023-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
Dodano: 2022-12-21 - Remont 8 mieszkań na terenie Kielc w ramach realizacji projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2022-09-28 - Remont basenów odstojnikowych – etap I
Dodano: 2022-08-04 - Remont budynku portierni – etap II.
Dodano: 2022-07-20 - „Termomodernizacja i efektywne wykorzystanie energii w trzech ośrodkach subregionalnych. Oszczędność energii w sektorze publicznym etap II - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Skarżysku-Kamiennej” 1. Przedszkole Publiczne Nr 7 ul. Zielna 27 2. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Warszawska 54 3. Zespół Placówek Oświatowych ul. Zwycięzców 13 4. Zespół Szkół Publicznych Nr 4 ul. Książęca 149
Dodano: 2021-03-10 - Modernizacja urządzeń technicznych kuchni z parowego na zasilanie gazowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
Dodano: 2021-03-04