Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-507 Kielce, ul. H. Sienkiewicza 36
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 343-13-54, 343 13 55 , fax. 041 343-13-54, 343 13 55
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach
ul. H. Sienkiewicza 36 36
25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 343-13-54, 343 13 55, fax. 041 343-13-54, 343 13 55
REGON: 00103679600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska@ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie utleniającego się styropianu i wykonanie termomodernizacji budynku ŚHP w Pałęgach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie utleniającego się styropianu i wykonanie termomodernizacji budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Pałęgach nr 80, gm. Mniów, woj. świętokrzyskie. Zakres prac obejmuje:wykonanie rusztowań o wysokości do 10 m; starcie, oczyszczenie utlenionej powierzchni styropianu, ewentualne ucięcie wystającego mocowania i ponowne uzupełnienie go, naprawę uszkodzonych miejsc w styropianie; wykonanie warstwy zbrojącej styropian z siatki z włókna szklanego; demontaż i ponowny montaż podokienników z blachy ocynkowanej z drobną naprawą i wyprowadzeniem spadków; wykonanie tynków cienkowarstwowych na ścianach i ościeżach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1900 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki okreslone w art. 2 ust. 1 uPzp; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do izby samorządu zawodowego; 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie : co najmniej: - jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu termomodernizacji budynku o powierzchni co najmniej 800 m kwadratowych; 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej odpowiedzialności. Zamawiający oceni spełnienie warunków według kryteriów: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ - oryginał; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp wg wzoro określonego w zał. nr 2 do SIWZ - oryginał; 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4. wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych i załączeniem uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - wykaz- oryginał, uprawnienia budowlane i zaświadczenie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5. wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz -zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ (oryginał), dokumenty potwierdzające - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7. dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 8. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza; 9. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujacych wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się: a) dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b) jeżeli w tym kraju nie wydaje się takiego dokumentu - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietokrzyska@ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty remontowe w placówkach oświatowych Gminy Włoszczowa
Dodano: 2014-05-07 - Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Biniątki, Chotelek, Dobrowoda, Janina, Kawczyce, Nowy Folwark, Pęczelice, Radzanów, Wełecz, Zbrodzice.
Dodano: 2014-04-18 - Docieplenie budynków Gminy Włoszczowa.
Dodano: 2014-03-12 - Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce
Dodano: 2014-03-05 - Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Piotrkowicach.
Dodano: 2014-02-11 - Remont budynku Urzędu Gminy w Bejscach.
Dodano: 2014-02-10 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, os. Wzgórze 44; 27 - 530 Ożarów (dz. nr ewid. 1803/44)
Dodano: 2013-08-22 - Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2013-07-11 - Docieplenie ścian wraz z wymianą stolarki okiennej w elewacji budynku Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu przy ul.Cieśli 2
Dodano: 2013-05-22 - DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR W SANDOMIERZU
Dodano: 2013-05-10