Przetargi.pl
Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach).

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. zabezpieczenie techniczne budynków poprzez wynajem wraz z montażem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz ich eksploatację, konserwację i w razie konieczności naprawę, 2.2. zabezpieczenie dodatkowe w cenie zabezpieczenia mechanicznego we wskazanych przez zamawiającego obiektach lub w miejscach uznanych przez wykonawcę, polegającej na montażu instalacji alarmowej zapewnionej przez wykonawcę,z własnym zasilaniem, podłączonej do stacji monitorującej i nadzorowanej przez wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - (powiadomienie w przypadku prób włamania), 2.3. dostarczenie zabezpieczenia własnym transportem. 2.4. zamontowanie zabezpieczeń na oknach i drzwiach budynków w ilości uzgodnionej z zamawiającym, zapewniającym bezpieczeństwo chronionego mienia. 2.5. miesięczny wynajem zabezpieczenia stanowiącego własność wykonawcy. 2.6. okresową kontrolę stanu technicznego zabezpieczenia. 2.7. nieodpłatną wymianę elementów uszkodzonych wskutek prób włamań. 2.8. demontaż zabezpieczeń. 2.9. usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu - demontażu zabezpieczenia, w sposób przywracający substancję do stanu pierwotnego (z zachowaniem odpowiednich materiałów i kolorystyki). 2.10.informowanie zamawiającego o próbach włamań lub dewastacji. 3.Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 3.1. pierwszy etap polega na objęciu ochroną, o której mowa w ust. 2 nieruchomości wskazanych w załączniku nr 5 do siwz, 3.2drugi etap polega na obejmowaniu umową kolejnych nieruchomości według wskazań Zamawiającego. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykaz budynków, o którym mowa w pkt. 3.1 może ulec zmianie poprzez zmniejszenie ich liczby, w przypadku przekazania obiektu nowemu użytkownikowi. 5.Montaż zabezpieczenia należy wykonać nie uszkadzając drzwi i okien, z zachowaniem wartości nieruchomości, w sposób zapewniający dostęp powietrza, w celu przeciwdziałania powstawania wilgoci. 6.Elementy zabezpieczeń powinny być: 6.1.wykonane z materiału niepalnego, (blacha ocynkowana itp.), gwarantującego właściwą ochronę przed włamaniami, 6.2pokryte powłokami zapewniającymi estetyczny wygląd. 7.W razie nieprzewidzianych trudności i dotrzymaniem terminu montażu osłon z przyczyn nie zawinionych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do ochrony fizycznej obiektu, do czasu prawidłowego zabezpieczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 5.1. dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: systemami alarmowymi z własnym zasilaniem podłączonymi do stacji monitorującej nadzorowanej przez wykonawcę, 5.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.5 ppkt 1.5.2, na załączniku nr 3 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponują lub będą dysponować. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach