Gmina Końskowola ogłasza przetarg
- Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
ul. Pożowska 3a 3a
24-130 Końskowola
tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
REGON: 00054347900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://konskowola.bip.e-zeto.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie przed erozją - utwardzenie dna wąwozu w ciągu drogi gminnej z odprowadzeniem wód powierzchniowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie przed erozją - utwardzenie dna wąwozu w ciągu drogi gminnej z odprowadzeniem wód powierzchniowych. Zakres zamówienia obejmuje: utwardzenie płytami typu JOMB dna wąwozu w ciągu drogi gminnej w m. Stary Pożóg (działka o nr ew. 6 i 119). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310309
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 2.000,00 zł (słownie złotych : dwa tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Końskowola (pok. nr 3). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola w Banku Spółdzielczym w Końskowoli Nr rachunku 06 8741 0004 0000 2206 2000 0010
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w ramach kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem - kierownik robót w specjalności drogowej z minimum 5-letnim doświadczeniem b) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania oferty. 2) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat (od 01.03.2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z referencjami (minimum 3). 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Kopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną