Przetargi.pl
Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym”

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 19
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na dwie części: Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” 1.2 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (lokalizacja inwestycji): Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” Województwo zachodniopomorskie, powiat: policki, gmina: Nowe Warpno Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” Województwo zachodniopomorskie, powiat: goleniowski, gmina: Stepnica 1.3. Stan istniejący (warunki terenowe przed wykonaniem inwestycji): Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” Przedmiotowy wał był wykonany w różnych okresach ubiegłego wieku. Na przeważającej długości wału brak jest wyraźnej linii wyznaczającej stopę skarpy odwodnej, przez co wał nie ma jednolitego kształtu w przekroju poprzecznym. Istniejący korpus wału jest zdeformowany z ubytkami w skarpach, na całej długości występują zaniżenia na koronie. Istniejące rzędne korony na odcinkach zaniżonych powodują, że wał podczas wysokich stanów wody nie spełnia swojej funkcji ochronnej dla znajdujących się za wałem użytków zielonych oraz gruntów ornych. Ponadto, trasa wału jest porośnięta krzewami i pojedynczymi drzewami, w związku z tym planuje się w ramach inwestycji wycinkę drzew i krzewów. Parametry techniczne z uwagi na dekapitalizację wymagają przeprowadzenia procesu inwestycyjnego związanego z przywróceniem parametrów technicznych zapewniających ochronę przeciwpowodziową terenów przyległych. Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” Kanał Królewski w początkach dwudziestego wieku wykorzystywany był jako kanał barkowy dla obsługi w celach gospodarczych lokalnego ruchu wodnego. Do tego celu dostosowana była konstrukcja koryta kanału (wymiary, głębokości, umocnienia brzegów i obrotnica dla barek w pobliżu wsi Budzień). W km 0+400 kanał jest częściowo zwężony przez śladowe pozostałości grobli czołowej (wał czołowy) przegradzającej niegdyś kanał. Grobla wyposażona była w przepust z klapą zwrotną wraz z obwałowaniem odcinków ujściowych kanału i prawego brzegu rzeki Krępy co miało stanowić osłonę przeciwpowodziową użytków zielonych intensywnie meliorowanych na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Istniejący korpus wału jest znacznie zaniżony, stąd też nie spełnia swojej funkcji ochronnej. Trasa przebiegu wału znajduje się na terenie okresowo zalewanym wodami cofkowymi rzeki Krępy. Teren jest porośnięty drzewami i krzewami. 1.4 Zakres i cel inwestycji. Zadanie 1: Przedmiot opracowania w Zadaniu 1, stanowi inwestycja pod nazwą: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo – Brzózki w km 6+500 – 8+160” zlokalizowana w województwie zachodniopomorskim, w powiecie polickim, w gminie Nowe Warpno. Zakres inwestycji: W celu zapewnienia rzeczowej kompleksowości zabezpieczenia przeciwpowodziowego oraz nawiązaniu do istniejących ciągów komunikacyjnych lub innych obiektów budowlanych początek projektowanego obwałowania jak i jego koniec nie pokrywa się tożsamo z zakresem kilometrażu wału Miroszewo-Brzózki zawartego w nazwie przedmiotowego opracowania. Planowana inwestycja obejmuje odbudowę wału przeciwpowodziowego Miroszewo - Brzózki wzdłuż Zalewu Szczecińskiego o łącznej długości około 1,74 km. Zakres niniejszego opracowania obejmuje odbudowę istniejącego wału tj.: • podniesie korony wału do rzędnej umożliwiającej eksploatację wału i zgodnej z obowiązującymi przepisami, • umocnienie korony wału, • zaprojektowanie przejazdu wałowego dla komunikacji z terenem pasa technicznego na przedwalu, • zaprojektowanie mijanek, • ubezpieczenie skarpy odwodnej koszami gabionowymi. Cel inwestycji: Celem inwestycji jest ochrona przeciwpowodziowa terenów zlokalizowanych wzdłuż przedmiotowego wału. Po przeanalizowaniu istniejących obiektów przeciwpowodziowych tj. funkcjonujący układ obwałowań oraz biorąc pod uwagę istniejącą morfologię terenu przyległego zaproponowano osiągnięcie tego celu poprzez odbudowę wału Miroszewo - Brzózki celem zamknięcia układu obwałowań poprzez dowiązanie się projektowanym wałem do podwyższenia terenowego. Potrzeba realizacji przedmiotowej inwestycji argumentowana jest potrzebą zapewnienia ochrony przeciwpowodziowej przyległym terenom zabudowanym, jak również użytkowanym rolniczo i leśnych. Przeznaczenie obiektu: pn.: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo – Brzózki w km 6+500 – 8+160” Przedsięwzięcie związane jest z budownictwem wodno-melioracyjnym. Celem inwestycji jest ochrona przeciwpowodziowa terenów zlokalizowanych wzdłuż wału Miroszewo-Brzózki. W celu osiągnięcia przedmiotowego zamierzenia projektuje się odbudowę odcinka przedmiotowego obwałowania celem zamknięcia układu obwałowań poprzez dowiązanie się projektowanym wałem do podwyższenia terenowego. Planowana inwestycja obejmuje odbudowę wału przeciwpowodziowego Miroszewo - Brzózki wzdłuż Zalewu Szczecińskiego o łącznej długości około 1,74 km. Celem realizacji inwestycji w ww. zakresie rzeczowym jest zabezpieczenie przeciwpowodziowe terenów zabudowanych, jak również użytkowanych rolniczo i leśnych. Wykonanie robót nie będzie miało szkodliwego wpływu na wody powierzchniowe i podziemne zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym. Zadanie 2: Przedmiot opracowania w Zadaniu 2, stanowi inwestycja pod nazwą: „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana w gminie Stepnica, powiecie Goleniowskim, województwo zachodniopomorskie. Potrzeba realizacji przedmiotowej inwestycji argumentowana jest potrzebą zapewnienia ochrony przeciwpowodziową terenom przyległym do Kanału Królewskiego. Zakres inwestycji: Zakres niniejszego opracowania obejmuje odbudowę istniejącego wału wraz z elementami towarzyszącymi tj.: • odcinkiem wału pełniącego funkcję wału czołowego, • przepustem wałowym wraz z elementami zamknięć, • umocnienie skarpy oraz dna w rejonie przepustu. Cel inwestycji: Celem inwestycji jest ochrona przeciwpowodziowa terenów zlokalizowanych wzdłuż Kanału Królewskiego oraz rzeki Krępa, a także zabezpieczenie Kanału Królewskiego przed wtłoczeniem się wielkich wód, będących następstwem podwyższonych stanów na Zalewie Szczecińskim, czego skutkiem byłoby podtopienie terenów przyległych do rzeczonego kanału. Po przeanalizowaniu istniejących obiektów przeciwpowodziowych tj. funkcjonujący układ obwałowań oraz biorąc pod uwagę istniejącą morfologię terenu przyległego do Kanału Królewskiego jak i rzeki Krępy zaproponowano osiągnięcie tego celu poprzez przebudowę odcinka prawego obwałowania Kanału Królewskiego i odbudowę wału czołowego przebiegającego przez Kanał Królewski celem zamknięcia układu obwałowań dowiązując się do lewostronnego obwałowania rzeczonego kanału. Przeznaczenie obiektu: pn.: „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” Przedsięwzięcie związane jest z budownictwem wodno-melioracyjnym. Celem inwestycji jest ochrona przeciwpowodziowa terenów zlokalizowanych wzdłuż Kanału Królewskiego oraz zabezpieczenie Kanału Królewskiego przed wezbraniami powodziowymi w nim. Wysokie stany zwierciadła wody w kanale powstają wskutek podniesienia się lustra wody w Zalewie Szczecińskim, co skutkuje wezbraniem w rzece Krępa, będącej recypientem wód Kanału Królewskiego. W celu osiągnięcia przedmiotowego zamierzenia zaprojektowano odbudowę odcinka prawego obwałowania Kanału Królewskiego i odbudowę wału czołowego (poprzecznego) przez Kanał Królewski celem zamknięcia układu obwałowań poprzez dowiązanie się do lewostronnego obwałowania rzeczonego kanału. Planowana inwestycja obejmuje odbudowę wału przeciwpowodziowego wzdłuż prawego brzegu Kanału Królewskiego o łącznej długości około 0,40 km oraz odbudowę wału czołowego o długości około 0,03 km wraz z przepustem wałowym. Celem realizacji inwestycji w ww. zakresie rzeczowym jest zabezpieczenie przeciwpowodziowe użytkowanych wykorzystywanych rolniczo – polder Budzeń oraz obszary rezerwatu Olszanka – grunty leśne. Wykonanie robót nie będzie miało szkodliwego wpływu na wody powierzchniowe i podziemne zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym. Zadanie 1: pn.: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo – Brzózki w km 6+500 – 8+160” W świetle rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r., w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z dnia 27.04.2012 r., poz. 463), na badanym terenie występują złożone warunki gruntowe. Projektowana inwestycja należy do pierwszej kategorii geotechnicznej. Podstawowe parametry projektowanego obiektu: Początek projektowanej odbudowy wału* 6+500 km wału Koniec projektowanej odbudowy wału* 8+242 km wału Długość odbudowywanego odcinka wału** ok. 1732,3 m Rzędna korony wału 2,00 m n.p.m Nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2 Nachylenie skarpy odwodnej -- Szerokość proj. korony wału 3,5 m Długość umocnień skarpy odwodnej koszami gabionowymi 1535,4 m Długość projektowanej ścianki żelbetowej 12,75 m Długość proj. mobilnego systemu ochrony przeciwpow. 183,00 m * względem istniejącej osi wału ** względem projektowanej osi wału Zadanie 2: pn.: „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” Według kryteriów określonych w rozporządzeniu MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. z 27 kwietnia 2012 r., poz. 463) projektowany wał przeciwpowodziowy jest obiektem należącym do pierwszej kategorii geotechnicznej, a warunki gruntowe w podłożu badanego terenu są złożone. Podstawowe parametry projektowanego obiektu: Wał przeciwpowodziowy prawy:  rzędna korony wału 2,00 m n.p.m.  szerokość korony wału 3,0 m  długość wału 400 m  umocnienie korony wału geokrata  nachylenie skarpy odwodnej 1:2  nachylenie skarpy odpowietrznej 1:1,5  umocnienie skarpy obsiew mieszanką traw, darnina Wału przeciwpowodziowy czołowy:  rzędna korony wału czołowego 2,00 m n.p.m.  szerokość korony wału czołowego 5,00 m  długość wału czołowego 27,70 m  umocnienie korony wału geokrata  nachylenie skarpy odwodnej 1:1,5  nachylenie skarpy odpowietrznej 1:1,5  rzędna ławy (kontrbankietu) 0,50 m n.p.m.  szerokość ławy (kontrbankietu) 1,50 m  umocnienie skarpy: obsiew mieszanką traw, materace gabionowe, kiszka faszynowa Podstawowe parametry przepustu wałowego:  Ilość przewodów przepustu 2 szt.  Długość przewodów przepustu 13,6 m  Rzędna wylotu -1,30 m n.p.m.  nachylenie skarp od strony rzeki Krępy 1:1,5  nachylenie skarp od strony k. Królewskiego 1:1,5 1.4.2. Opis tablic informacyjnych W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie i montaż tablic informacyjnych na placu budowy, dla każdego odcinka wału (zadanie 1 i zadanie 2) – po dwie tablice informacyjne na początku i na końcu danego odcinka wału. Ważne! Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych, w związku z czym winien jest przedstawić Zamawiającemu projekt tablic do akceptacji - odpowiednio wcześniej. Tablice informacyjne należy wykonać wg poniższej specyfikacji: Specyfikacja wykonania tablic informacyjnych: • wymiary: 80x120 cm • liczba: 4 szt. • materiał: blacha ocynkowana grubości min. 0,7 mm (zagięcia krawędzi blachy min. 1 cm) wzmocniona (min. dwoma) stalowymi przęsłami poprzecznymi mającymi na celu wzmocnienie konstrukcji mogącymi jednocześnie pełnić funkcję uchwytu do mocowania.* • powierzchnia tablicy: kolor biały. • powierzchnia nadruku - napis w kolorze czarnym, logotypy w kolorze, • grafika zabezpieczona laminatem, • gwarancja min. 3 lata; oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w opracowaniu pt.: „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Wzory tablic informacyjnych znajdują się na podanej poniżej stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/26161/Karty_wizualizacji_RPO.zip *Tablice informacyjne powinny być wykonane z materiałów spełniających wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) i innych przepisach szczególnych tj. w szczególności posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną (jeżeli dotyczy). 1.5 Szczegółowy zakres i rodzaj robót składających się na przedmiot zamówienia Szczegółowe określenie zakresu robót wynika z dokumentacji projektowej (projekt budowlany pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160”, Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” - załączniki nr 13.1-13.2 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160”, Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” - załączniki nr 12.1-12.2 do SIWZ w części dotyczącej przedmiotowego zamówienia. Załączony do SIWZ przedmiar i kosztorys nakładczy ma charakter pomocniczy. 1.6 Podstawowe obowiązki Wykonawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie podstawowego zakresu prac (roboty budowlane i montażowe) – opisanych w SIWZ oraz uzgodnionych z Zamawiającym, po wykonaniu których będzie możliwe ich odebranie pod względem ilości i wymogów jakościowych z uwzględnieniem celu ich wykonania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - realizacji robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną, - prowadzenia dziennika budowy, - respektowania warunków określonych w decyzjach, - sporządzenia operatu powykonawczego, - sporządzenia dokumentacji fotograficznej po wykonaniu zadania, - sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - oznaczenia tablicami informacyjnymi budowanych urządzeń przeciwpowodziowych / obiektów budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: • organizacji robót budowlanych, • zabezpieczenia interesów osób trzecich, • ochrony środowiska, • warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, • warunków bezpieczeństwa ruch drogowego związanego z budową, • zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich, • utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązany jest także do: • opłat związanych z ewentualnym zajęciem pasa drogowego i tymczasowym zajęciem gruntów na czas robót (włącznie z opłatami za zajmowany grunt bądź tez przejazdy przez działki pozostające w posiadaniu osób trzecich), • wykonania robót tymczasowych, • wybudowania, utrzymania i likwidacji dojazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, • uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem terenu przyległego do stanu pierwotnego, • naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonym osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego. 1.7. Wykaz uzyskanych decyzji administracyjnych Zamawiający uzyskał decyzje, odpowiednio dla nw. zadań: Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” • Decyzja Nr 10/2014 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 27.05.2014 r., znak: WONS-OŚ.4233.5.2014.KK o środowiskowych uwarunkowaniach, • Decyzja Nr 12/2014 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 02.09.2014 r., znak: BUA.6733.12.2014.NM o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, • Decyzja Marszałka Województwa Pomorskiego z dnia 06.01.2015 r., znak: DROŚ-SW.7322.167.2014/JS, pozwolenie wodnoprawne, • Decyzja Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 25.08.2015 r., znak: ZS.224.2.35.2015 zezwalająca na trwałe wyłączenie z produkcji gruntów leśnych, • Decyzja Nr 213/2015 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 27.08.2015r., znak: AP-1.7840.1.220-3.2015.GZ zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, • Decyzja Burmistrza Nowego Warpna z dnia 30.11.2015 r., znak: Och.6131.31.2.2015.HG zezwalająca na usunięcie drzew i krzewów, • Decyzja Starosty Polickiego z dnia 25.04.2016 r., znak: SR.6164.6.2016.EJ umarzająca postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, • Decyzja Burmistrza Nowego Warpna z dnia 13.12.2016 r., znak: Och.6131.31.03.2015.2016.HG zmieniająca decyzję z dnia 30.11.2015 r., znak: Och.6131.31.2.2015.HG zezwalająca na usunięcie drzew i krzewów. Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” • Decyzja Nr 11/2014 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 29.05.2014 r., znak: WONS-OŚ.4233.3.2014.KK o środowiskowych uwarunkowaniach, • Decyzja Nr 17/2014 Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica z dnia 21.08.2014 r., znak: AOŚ.6733.13.6.2014.JW o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, • Decyzja Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 24.10.2014 r., znak: DW.II.7322.74.2014, pozwolenie wodnoprawne, • Decyzja Nr 19/2015 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 22.01.2015 r., znak: AP-1.7840.1.377-2.2014.DD zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, • Decyzja nr 22/2015 Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica z dnia 27.08.2015 r., znak: AOŚ.6131.57.5.2015.AZ zezwalająca na usunięcie drzew, • Decyzja nr 22/1/2015 Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica z dnia 23.11.2016 r., znak: AOŚ.6131.57.6.2015.2016.AS zmieniająca decyzję z dnia 27.08.2015 r., znak: AOŚ.6131.57.5.2015.AZ zezwalająca na usunięcie drzew. 1.8. Pozostałe istotne informacje Obowiązkiem wykonawcy zamówienia będzie bieżąca likwidacja nawiezionego błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg publicznych po których realizowany będzie transport urobku, a powstałych w wyniku realizowanego zamówienia. Większe zanieczyszczenia nawierzchni dróg należy ręcznie podać na środki transportu, a maź błotną spłukiwać z nawierzchni dróg wodą pod ciśnieniem. Po zakończeniu wszystkich robót, należy (o ile projekt nie przewiduje inaczej) zdemontować tymczasowe drogi technologiczne (o ile je wykonano), a teren prowadzonych robót uporządkować i zgłosić pisemnie ten fakt Zamawiającemu. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem i będzie prowadził na bieżąco kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli będą w szczególności poddane: - sposób wykonania robót budowlanych pod kątem zgodności ich wykonania z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami określonymi w decyzjach, a także z wytycznymi i oczekiwaniami Zamawiającego, - prawidłowe oznaczenie budowy, w tym oznaczenie tablicami informacyjnymi budowanych wałów na czas robót budowlanych. 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: w terminie 7 dni od przekazania placu budowy, Zakończenie całego zakresu objętego przedmiotem umowy: 14 grudnia 2018 roku* *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony) Datą wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do potwierdzenia terminu wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, zgodnie z „Harmonogramem realizacji projektu” stanowiącym załączniki nr 11.1-11.2 do niniejszej SIWZ. Zadanie 1. „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” – zał. nr 11.1 do SIWZ: Lp. Obiekt/Etap robót Rodzaj robót Wartość robót ogółem brutto złotych (liczbowo i słownie) Termin realizacji przedmiotu umowy 1. „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 1 „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo-Brzózki w km 6+500-8+160” - roboty przygotowawcze - roboty konstrukcyjne - roboty wykończeniowe …………………… do dnia** ……………….. Zadanie 2. „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” – zał. nr 11.2 do SIWZ: Lp. Obiekt/Etap robót Rodzaj robót Wartość robót ogółem brutto złotych (liczbowo i słownie) Termin realizacji przedmiotu umowy 1. „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego Zadanie 2 „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” - roboty przygotowawcze - roboty konstrukcyjne - roboty wykończeniowe …………………… do dnia** ……………….. ** Zamawiający wyznacza maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 14.12.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Wadium na poszczególne części zamówienia ustala się na kwotę: 35.000,00 dla zadania częściowego nr 1 25.000,00 dla zadania częściowego nr 2 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 listopada 2017r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w : PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: „WADIUM – przetarg ozn NP/IF/333/30/2017 – zad. częściowe nr……….….” 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. T. Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty; na każdą część osobno; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części XI. „Opis sposobu obliczania ceny”, na każde zadanie częściowe osobno. 7. Wypełnione Harmonogramy realizacji projektu wg załącznika nr 11.1-11.2 do SIWZ. Uwaga! 1. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy - według załącznika nr 2d i 2e do SIWZ. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument, że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż przed upływem tego terminu. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”. W przypadku podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają „za zgodność z oryginałem” te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach