Przetargi.pl
Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miejscowości Dwory II, gm. Oświęcim.

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Strzelecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 431 941 , fax. 338 431 941
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim
    ul. Strzelecka 10
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 431 941, fax. 338 431 941
    REGON: 57764400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miejscowości Dwory II, gm. Oświęcim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i geodezyjnej na zadanie pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miejscowości Dwory II, gm. Oświęcim”, celem złożenia kompletnych wniosków o wydanie: - decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie przepisami Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.) w zakresie budowy wału wraz z niezbędną infrastrukturą przeciwpowodziową, - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2031 t.j.) w zakresie przebudowy dróg (kategorii powiatowej i gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą). Zakres prac projektowych obejmuje budowę nowego wału wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przebudowę infrastruktury technicznej (drogowej, teletechnicznej, wod – kan, energetycznej, gazowej) dla Obszaru I (z przysiółkami: Przerwa, Suchodębie, Machnaty w miejscowości Dwory II, gmina Oświęcim, powiat oświęcimski), według wariantów W1a lub wariantu W1 przyjętych w opracowaniu pn.: „Opracowanie koncepcji wraz ze studium wykonalności pt.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe msc. Dwory II, gm. Oświęcim”. Przed przystąpieniem do realizacji dokumentacji projektowej należy rozważyć również problematykę wykonania projektów podziałów działek pod obwałowanie oraz pod przebudowę drogi powiatowej (ul. Oświęcimska) i gminnej (ul. Bajcarki). Odpowiednio ustalić linię rozgraniczeniową pomiędzy drogą a wałem przeciwpowodziowym, ponieważ zachodzi tu konieczność opracowania odrębnej dokumentacji projektowo – geodezyjnej na budowę nowego wału wraz z niezbędną infrastrukturą przeciwpowodziową oraz na przebudowę odcinka drogi powiatowej i gminnej. Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie składany do Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu (ze względu na kategorię dróg), natomiast wniosek o wydanie pozwolenia na realizację inwestycji przeciwpowodziowej do Wojewody Małopolskiego. Założenia Wariantu W1 (bez konieczności wyburzania budynków, ze ścianką szczelną): - Budowa wału bez konieczności wyburzania budynków. Początek obwałowania (km 0+000) zlokalizowany będzie na rampie przejazdowej wału biegnącego od kanału poniżej śluzy (ul. Oświęcimska). Trasa wału biegnie ze wschodu na zachód, aż do połączenia z obwałowaniem kanału powyżej śluzy. Przewiduje się wykonanie obwałowania w km 0+000 – 0+489, 0+611 – 2+375 w formie nasypu ziemnego z nachyleniem skarpy odwodnej i odpowietrznej 1:2, korona wału szer. ok. 3,5 m z nachyleniem 2% w kierunku międzywala. - Przebudowa odcinka drogi powiatowej od rampy wałowej (ul. Oświęcimska) do przystanku pomiędzy ulicami Łopianową i Doły. Na tym odcinku droga powiatowa zostanie poprowadzona wzdłuż wału. - Budowa rowu odprowadzającego wody z drogi jak również z terenu międzywala. - Na koronie wału zostanie wykonana droga serwisowa (eksploatacyjna) szer. ok. 3 m. - Wzdłuż obwałowania w km 0+949 – 2+088 po stronie międzywala oraz od km 0+770 – 2+250 po stronie zawala przewidziano wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej (szer. 3 m) do działek położonych wzdłuż wału. Na w/w drogach zaprojektowano po dwie mijanki. - Ze względu na brak możliwości wykonania nasypu ziemnego w km ok. 0+489 – 0+611 (rejon ul. Łopianowej i ul. Doły) zaproponowano zastosowanie ścianki szczelnej w km 0+454 – 0+658. - Jako zabezpieczenie przeciwfiltracyjne zastosowano przesłonę hydroizolacyjną wykonaną w systemie CDMM (lub innym równoważnym) w stopie wału na gł. ok. 6 m. Skarpa odwodna zostanie umocniona matą bentonitową. Korona wału wraz z przejazdami zostanie utwardzona. - W miejscach istniejących rowów odwadniających przewidziano wykonanie przepustów z rur betonowych, wraz z ubezpieczeniem rowów odpływowych i dopływowych płytami dł. ok. 3 m. - Przewiduje się również wykonanie niezbędnej przebudowy infrastruktury technicznej (sieci teletechnicznej, wodociągowej i energetycznej). - Wykonanie niezbędnych budowli wałowych (śluz, przepustów). Założenia Wariantu W1a (z wyburzeniem budynków): Ze względów środowiskowych, ekonomicznych i społecznych wariant W1a jest preferowany do wykonania na Obszarze I (przysiółki: Przerwa, Suchodębie, Machnaty), zaopiniowany również pozytywnie przez Urząd Gminy – pismo znak: WZ.5544.4.2015.ID z dnia 13.08.2015r. - Budowa wału przeciwpowodziowego, którego realizacja będzie wiązała się z koniecznością przesiedlenia ludzi w celu wyburzenia kilku budynków. Początek obwałowania (km 0+000) planowany jest na rampie przejazdowej wału biegnącego od kanału poniżej śluzy (ul. Oświęcimska). Trasa obwałowania będzie biegła ze wschodu na zachód, aż do połączenia z obwałowaniem kanału powyżej śluzy. Przewidziano wykonanie obwałowania w kilometrze 0+000 – 2+351 w formie nasypu ziemnego o kształcie trapezowym z nachyleniem skarp odwodnej i odpowietrznej 1:2, korona wału szerokości ok. 3,5 m z nachyleniem 2% w kierunku międzywala. - Przebudowa odcinka drogi powiatowej od rampy wałowej (ul. Oświęcimska) do przepustu pod drogą (przysiółek Machnaty). Na tym odcinku droga powiatowa zostanie poprowadzona wzdłuż wału. - Przystanek usytuowany w pobliżu ul. Doły zostanie przeniesiony i odbudowany wraz z wiatą przystankową w pobliżu ul. Łopianowej. - W celu odprowadzenia wody z drogi jak również z terenu międzywala planuje się budowę rowu od km 0+000 do ul. Łopianowej, z którego wody odpłyną przepustem pod drogą do rzeki Wisły. - Budowa drogi serwisowej (eksploatacyjnej) na koronie wału (szer. 3 m), - Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału na gł. 6 m - Uszczelnienie skarpy odwodnej wału - matą bentonitową, - W miejscach istniejących rowów odwadniających wykonanie przepustów wałowych 0wraz z ubezpieczeniem rowów, - Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej: sieci teletechnicznej, wodociągowej i energetycznej. - Wyburzenie budynków mieszkalno – gospodarczych. - Wykonanie niezbędnych budowli wałowych (śluz, przepustów). Dodatkowe informacje: - Teren planowanej inwestycji nie jest objęty obszarem chronionym Natura 2000 ani innymi obszarami chronionymi. - Teren planowanej inwestycji nie posiada ważnego miejscowego planu zagospodarowania terenu gminy Oświęcim. - Zadanie ujęte jest w następujących dokumentach planistycznych: a). Masterplany (poz. 766, ID 1_660_W) na liście zadań nie oddziaływujących negatywnie na jednolite części wód, b). było w „Programie ochrony przed powodzią w dorzeczu górnej Wisły”, c). Plan Zarządzania Ryzykiem Powodziowym Zlewnia Wisły Krakowskiej (poz. 3 lista zadań do realizacji w I cyklu planistycznym). - Po wybudowaniu kanału żeglownego wraz z obwałowaniem w ramach inwestycji ˝Stopień Wodny Dwory na rzece Wiśle˝ (rozpoczętej w latach 70-tych XX wieku i zakończonej w 2002r.) część terenów sołectwa wsi Dwory Drugie z przysiółkami: Machnaty, Suchodębie, Bajcarki, Pasternik i Mańki znalazła się w terenie zalewowym (pomiędzy lewym wałem kanału a nieobwałowanym odcinkiem rzeki Wisły). - Na tej części sołectwa Dwory Drugie nie znajdują się żadne urządzenia będące administracji Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie. Poniżej omawianego terenu tut. Zarząd administruje istniejącym prawym wałem rzeki Wisły na długości 2,6 km (aktualnie po przebudowie) chroniącym przysiółki: Żaki, Ukraina, Las i Zalesie. - Prawy wał rzeki Wisły w km 6+400 – 2+300 został zmodernizowany przez tut. Zarząd w 2013 – 2015. Jest to wał klasy III. Wał został podwyższony do rzędnych zmiennych: od 226.98 m n.p.m. w km 0+000 do 228.51 m n.p.m. w km 2+300 oraz od 228.59 m n.p.m. w km 2+500 do 230.02 m n.p.m. w km 6+400. Wał został wykonany wraz z przesłoną dł. 1,27 km w km: 3+100 ÷ 3+650, 5+200 ÷ 5+500, 5+980 ÷ 6+400. - Budowę nowego wału zakłada się z zastosowaniem gruntu i ew. skały płonnej. Należy przewidzieć w projekcie rozeznanie i badania przydatności możliwych do zastosowania złóż gruntów np. z międzywala w uzgodnieniu z właścicielami terenu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A). Sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji na realizację inwestycji w ilości: wersja papierowa: 1 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki mapowe – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję), zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.) zawierającego: 1. charakterystykę inwestycji określającą rodzaj budowli przeciwpowodziowej oraz jej lokalizację i parametry techniczne, 2. analizę powiązania inwestycji z mapami zagrożenia powodziowego, mapami ryzyka powodziowego, z planami zarządzania ryzykiem powodziowym (o ile zostały opracowane), 3. określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, 4. złożenie wniosków o wydanie opinii do właściwych organów wymienionych w art. 6 ust.1 pkt.7 a – l w/w ustawy, B). Dokumentacja projektowa zawierająca: 1.prace przedprojektowe, określające wybór najkorzystniejszego proponowanego rozwiązania. 2. aktualizację map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych, 3. projekt budowlany (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję), sporządzony zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.), 4. projekty branżowe (wod-kan., teletechniczny, energetyczny) (wersja papierowa po: 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i przygotowaniem wniosków o wydanie niezbędnych pozwoleń. 5. dokumentację geotechniczna (3 egz.), a w przypadku gdy zakres inwestycji będzie występował w obszarze III kategorii geotechnicznej ze względu na skomplikowane warunki gruntowe, zgodnie z art.8 pkt 2 Rozp. MSWiA z dnia 24.09.1998 r. (Dz.U.Nr 126 poz.839) w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla tej kategorii należy opracować dokumentację geologiczno – inżynierską (3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o decyzję zatwierdzającą, 6. przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót, 7. wykaz działek zajętych pod inwestycję i sąsiednich wraz z adresami właścicieli lub ich spadkobierców, 8. aktualne mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów dla działek zajętych pod realizację inwestycji i sąsiednich, 9. informację BIOZ zawartą w każdym egzemplarzu projektu. 10. w razie potrzeby raport oddziaływania inwestycji na środowisko zgodnie z wymogami organów opiniujących i ustalających zakres raportu (wersja papierowa: 3 egz., wersja cyfrowa: 1 egz.), 11. operat dendrologiczny drzew i krzewów (wraz z przygotowaniem w razie potrzeby wniosku o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków art. 29 ust.2 w/w ustawy) (wersja papierowa: 3 egz.), 12. operat wodnoprawny (wersja papierowa: 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym. 13. przedmiar robót i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (wersja papierowa: 2 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD, – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „zuz” lub innym umożliwiającym edycję), 14. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) obejmująca szczegółowe warunki i wymagania stosowania materiałów, opis robót, warunki ich wykonania, opis użycia sprzętu, opis kontroli, wykonania badań, odbiorów, prób, rozruchów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (z uwzględnieniem projektów branżowych) - wersja papierowa: 2 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „doc”). C). Dokumentacja geodezyjna zawierająca: 1). sprawozdanie techniczne, 2). wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych działek wraz z ich zastabilizowaniem w terenie słupkami betonowymi (po wykonaniu robót), 3). wykaz wywłaszczeniowy, 4). aktualne wypisy z ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (Lwh, AWZ), 5). aktualne wypisy z ewidencji gruntów (dla nieruchomości całych i dzielonych) w ilości 2 egz., 6). synchronizację dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic pomiędzy księgą wieczystą a ewidencją gruntów, 7). mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję): tj. oddzielne mapki dla każdej nieruchomości z projektem podziału, naniesionym wałem i z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej, 8). mapę zbiorczą w skali co najmniej 1:10 000 przedstawiającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję), 9). wykaz działek w całości wchodzących pod wał oraz wykaz działek dzielonych (w treści wniosku), 10). wskazanie nieruchomości w stosunku do których decyzja o pozwoleniu na realizację inwestycji ma wywołać skutek o którym mowa w art. 19 ust.4 ustawy tj. zatwierdzenie podziału nieruchomości (w treści wniosku), 11). wskazanie nieruchomości, o których mowa w art. 9 pkt. 5 lit.b w/w ustawy tj. nieruchomości lub ich części będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej funkcjonowania, które nie stają się własnością Skarbu państwa albo jednostki samorządu terytorialnego, ale wobec których trwale ogranicza się sposób korzystania (w treści wniosku), 12). wskazanie ograniczonych praw rzeczowych obciążających nieruchomości wskazanych zgodnie z pkt.10 art. 6 ust. 1 w/w ustawy (użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka) oraz działek objętych umowami najmu, dzierżawy lub użyczeniem (w treści wniosku i protokole z badania KW – w ilości 3 egz. w wersji papierowej). D). Sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej w ilości: wersja papierowa: 1 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki mapowe – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję), opracowanego zgodnie wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2031 t.j.) (art. 11d ust. 1) wraz z niezbędnymi załącznikami: 1). kopia mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku – kopia mapy katastralnej oraz kopia mapy sytuacyjno - wysokościowej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w skali co najmniej 1:5000, przedstawiające proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych (granice terenu inwestycji) oraz istniejącego uzbrojenia terenu. 2). analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi. 3). mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, przyjęte do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – w 4 egz.; 4). projekt budowlany wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), aktualnym na dzień opracowania projektu (wersja papierowa w ilości 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe – pliki z rozszerzeniem „pdf” i „dwg” lub inne umożliwiające edycję), 5). w przypadku obiektów zakładów górniczych oraz obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych i terenach, o których mowa w art. 82 ust. 3 pkt 1 ustawy – Prawo budowlane – postanowienie o uzgodnieniu z organem administracji architektoniczno-budowlanej, o którym mowa w art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo budowlane, projektowanych rozwiązań w zakresie: - linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych, - przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, portów morskich i przystani morskich, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego; 6). niezbędne opinie: - Zarządu Starostwa Powiatowego, - Ministra właściwego do spraw zdrowia – w odniesieniu do inwestycji lokalizowanych w miejscowościach uzdrowiskowych, zgodnie z odrębnymi przepisami, - Dyrektora Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie/ w Katowicach – w odniesieniu do terenów górniczych, - Dyrektora RZGW w Krakowie – w odniesieniu do inwestycji obejmujących wykonanie urządzeń wodnych oraz w odniesieniu do wykonywania obiektów budowlanych lub robót na obszarach bezpośredniego zagrożenia powodzią, - Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie (w odniesieniu do gruntów leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w zarządzie Lasów Państwowych), - Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub/i Miejskiego Konserwatora Zabytków (wg właściwości) w odniesieniu do dóbr kultury chronionych na podstawie odrębnych przepisów, - właściwego zarządcy infrastruktury kolejowej – w odniesieniu do linii kolejowych, - innych organów wymaganych przepisami szczególnymi. 7). przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót, 8). operat wodnoprawny (wersja papierowa: 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym. 9). tabelaryczny wykaz działek położonych w liniach rozgraniczających teren inwestycji oraz położonych poza liniami rozgraniczającymi objętych obowiązkiem dokonania przebudowy istniejącej sieci uzbrojenia terenu (przebudowy drogi innej kategorii), 10). dokumentacja geodezyjna w przypadku gdy wniosek dotyczy nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym (np. operat regulacji stanu prawnego, wykazy zmian gruntowych), w tym zawierającą informację o ograniczonych prawach rzeczowych i stosunkach obligacyjnych na nieruchomościach objętych wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej; 11). wypis z ewidencji gruntów i budynków (dla ustalenia adresu zamieszkania właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości oraz dla ustalenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Gminy). 12). w razie potrzeby raport oddziaływania inwestycji na środowisko zgodnie z wymogami organów opiniujących i ustalających zakres raportu (wersja papierowa: 3 egz., wersja cyfrowa: 1 egz.) lub kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z wnioskiem ustalenie zakresu raportu (gdy konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko została stwierdzona w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach). Do wykonawcy zamówienia należeć będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opracowania dokumentacji, wykonania pomiarów geodezyjnych oraz do uzyskania wszelkich wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku w wydanie decyzji na realizację inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach