Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
Ruda Maleniecka 99A 99A
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
REGON: 00123284700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie potrzeb mieszkańców poprzez utworzenie Domów Ludowych w miejscowościach Lipa i Młotkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1 - Remont Domu Ludowego w miejscowości Młotkowice gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działkach nr 360/1 i 361/1 w miejscowości Młotkowice. Zakres prac obejmuje: - Remont posadzek w sali balowej i sali jadalnej; - Montaż płytek w pomieszczeniu na naczynia i schowku; - Malowanie pomieszczeń kuchni, korytarza oraz Sali balowej, Sali jadalnej, schowku i pomieszczenia na naczynia; - Malowanie drzwi wewnątrz obiektu; - Wymiana stolarki okiennej; - Odnowa podestu sceny; - Remont schodów wejściowych oraz wykonanie nowych schodów na poddasze; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Chodnik wraz z podjazdem do wejścia. - Wymiana pokrycia dachowego. Zadanie Nr 2 - Remont Domu Ludowego w miejscowości Lipa gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działce nr 219/5 w miejscowości Lipa. Zakres prac obejmuje: - Remont posadzek i schodów; - Malowanie pomieszczenia kuchni, korytarza oraz Sali balowej; - Demontaż starego podestu sceny; - Montaż nowego podestu; - Wymiana stolarki okiennej; - Montaż nowego podgrzewacza wody; - Wymiana instalacji gniazd wtykowych; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Wymiana pokrycia dachowego; - Wymiana ogrodzenia; - Chodnik wraz z podjazdem do wejścia. Zadanie Nr 3 - Remont garażu przy Domu Ludowym w miejscowości Lipa gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działce nr 219/5 w miejscowości Lipa. Zakres prac obejmuje: - Malowanie ścian i sufitu; - Ocieplenie drzwi garażu od środka; - Wymiana przewodów wtykowych; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Wymiana pokrycia dachu. Szczegóły określają załączone do SIWZ przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny: W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Do potwierdzenia: Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, o wartości minimum 100 000 zł. Brutto. Warunek ilościowy i wartościowy ma być spełniony dla każdej z wymaganych robót. 2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Do potwierdzenia: Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: co najmniej 1 osobę tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia ogólnobudowlane. 3) Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby. 4) Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe ww. osoby: - uprawnienia budowlane oraz aktualne Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ .; f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.- wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ . g) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ; h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont posadzek i inne roboty remontowe w wybranych pomieszczeniach w budynku Izby Skarbowej w Kielcach przy ul. W. Witosa 78 b
Dodano: 2016-04-22 - Remont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Starachowicach przy ul. Składowej 33
Dodano: 2016-04-14 - Remont wentylacji, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynku Izby Skarbowej w Kielcach
Dodano: 2015-07-23 - Budowa budynku świetlicy w msc. Chwałki (etap II - roboty wykończeniowe) wraz z budową boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, utwardzeniem placów
Dodano: 2015-03-18 - Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Głazów - Etap II.
Dodano: 2015-02-16 - Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Dębiany - Etap II
Dodano: 2015-02-13 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jugoszów - etap II
Dodano: 2015-02-12 - Budowa hali sportowej w gminie Wiślica
Dodano: 2014-08-08 - Ocieplenie elewacji wschodniej budynków Domu Pomocy Społecznej w Kielcach ul. Żeromskiego 4/6
Dodano: 2012-10-23 - Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń Przedszkola Nr 3 w Staszowie przy ul. Jana Pawła II na klub dziecięcy - przebudowa części pomieszczeń Przedszkola Nr 3 w Staszowie na klub dziecięcy
Dodano: 2012-08-07