Przetargi.pl
Zabezpieczenie porządku wraz z opróżnianiem koszy na śmieci na terenie Nowego ZOO

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    Karpala Wojtka 3
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
    REGON: 63210005700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie porządku wraz z opróżnianiem koszy na śmieci na terenie Nowego ZOO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zabezpieczenie porządku wraz z opróżnianiem koszy na śmieci na terenie Nowego ZOO będącego częścią Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu. Następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  opróżnianie koszy w liczbie ok. 160 szt. i zwożenie śmieci do pojemników zlokalizowanych na terenie Nowego ZOO,  sprzątanie alejek, w okresie jesienno-zimowym usuwanie liści przy użyciu takiego sprzętu jak m. in. dmuchawy spalinowe, zamiatarki etc.  usuwanie połamanych gałęzi oraz śniegu,  usuwanie śmieci z dróg i chodników,  mycie koszy na śmieci,  czyszczenie ławek,  posypywanie piaskiem alejek w okresie zimowym,  usuwanie oblodzeń w okresie zimowym przy użyciu środków uzgodnionych z Zamawiającym, powinny być wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym przez określone osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (jeżeli wykonawca wskaże takie w ofercie). Usługa świadczona będzie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6.00 do 9.00 rano oraz od 17.00 do 20.00, z tym zastrzeżeniem, że w weekendy będą jedynie opróżniane same kosze i przeprowadzane prace interwencyjne, o których mowa poniżej, objęte zakresem niniejszej umowy, wskazane przez Zamawiającego. Przez prace interwencyjne Zamawiający rozumie, że w przypadku pojawienia się awaryjnej konieczności niezwłocznego wykonania prac interwencyjnych określonego dnia, Wykonawca jest zobowiązany do ich wykonania w terminie maksymalnie 4 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Do obowiązków Zamawiającego należy również:  zagwarantowanie i wykorzystywanie do prac objętych niniejszą umową odpowiedniego wyposażenia, w szczególności: dmuchaw, zamiatarek, mioteł, grabi, trwałych worków na śmieci o pojemności co najmniej 120 l., pojazdów do wywozu i przewozu zawartości koszy na śmieci etc.,  niezwłoczne informowanie administracji Zamawiającego o ewentualnych awariach i uszkodzeniach, w szczególności takich jak: wybite szyby, brak światła, zepsute zamki, połamane ławki, uszkodzone kosze na śmieci etc.,  przyjmowanie i uwzględnianie uzasadnionych reklamacji,  usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń z terenu będącego w administracji Zamawiającego, w szczególności chodnika lub jezdni, spowodowanych wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach