Przetargi.pl
Zabezpieczenie odpadów azbestowych na terenie gminnego centrum handlowego w Szczucinie

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6436278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 014 6436278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie odpadów azbestowych na terenie gminnego centrum handlowego w Szczucinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabezpieczenia odpadów azbestowych użytych uprzednio do utwardzenia terenu gminnego centrum handlowego. Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację techniczną opracowaną w 2004 r. i dotyczy zabezpieczenia odpadów azbestowych na powierzchni 14 737 m2. W zakres robót wejdą również: - roboty rozbiórkowe istniejących obiektów - budowa budynku ustępów publicznych - pow. zabudowy 97,9 m2, kubatura 460 m3 wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacji sanitarnej - budowa kanalizacji burzowej fi 160 - fi 500 o długości 625 mb - budowa oświetlenia placu z przyłączem elektrycznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 9:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A SIWZ oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi być uprawniony do: a) występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) prowadzenia działalności, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne. Spełnienie warunku określonego w punkcie b) przez zgłoszonego podwykonawcę nie jest spełnieniem przez wykonawcę tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) przedstawienia zezwolenia na prowadzenie działalności, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne oraz dołączy kopie takiego zezwolenia (Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. Dz.U. z 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 649) lub certyfikat uprawniający Wykonawcę do wykonywania prac przy materiałach zawierających azbest. 2. Wartość łączna robót budowlanych (wykazanych w załączniku 3) musi być przynajmniej równa kwocie 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) w każdym roku w ciągu ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik 3 - Informacje na temat doświadczenia - wykaz wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć kompletne wykonanie [wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] robót związanych z budową, przebudową, remontem lub modernizacją dróg (placów) o nawierzchni asfaltowej i/lub kostki brukowej. W przypadku wykonywania robót z cyklem realizacji w ciągu dwóch lub więcej lat kalendarzowych należy w załączniku 3 dokonać podziału tych robót na części realizowane w każdym roku kalendarzowym. 3. W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca zrealizował [wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu. Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu należy rozumieć wykonanie zadań (zadania zakończone i odebrane) związanych z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją obiektów budowlanych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz.U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w trakcie których wykonywano udokumentowane prace związane z zabezpieczaniem odpadów azbestowych (np.: zdejmowanie odpadów azbestowych, lub wywóz odpadów azbestowych, lub składowanie odpadów azbestowych na składowiskach odpadów niebezpiecznych itp.). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3 - Informacje na temat doświadczenia - wykaz wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a także dokumentów potwierdzających wykonywanie prac związanych z zabezpieczaniem odpadów azbestowych. 4. Wykonawca musi się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości (łącznie) co najmniej 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Sprawozdanie finansowe winno zawierać co najmniej: - bilans - rachunek zysków i strat - opinię biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości. - wypełniony załącznik 2 - Informacja banku - wraz z informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: - Kierownik Budowy musi posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze (roboty w zakresie budowy dróg), w tym nie mniej niż trzy lata pracy w charakterze Kierownika Budowy. - Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: - wykazem osób kluczowego personelu (kierownik budowy lub/i kierownicy robót), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim tirecie (akapicie) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy posiada: a) wymagane uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w zakresie budowy dróg), b) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest c) aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. - oświadczeniem, że Wykonawca dysponuje pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest. 7. Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia: a) Żuraw samochodowy 5-10 t szt. 2. b) Koparka jednonaczyniowa o pojemn. łyżki 0,25 - 0,6 m3 szt. 2. d) spycharka gąsienicowa 55 KW szt. 1. e) Walec statyczny samojezdny, 10 t szt. 1. f) Ubijak spalinowy 200 kg szt. 1. g) Samochód samowyładowczy 5-10 t, szt. 1. k) zestaw igłofiltrowy kpl. 1. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony Załącznik 5 Narzędzia i urządzenia wraz z: - wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim tirecie (akapicie) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Przedmiot zamówienia musi być wykonany i przekazany do eksploatacji do dnia 30 kwietnia 2010 r. z zastrzeżeniem, że minimum 50% powierzchni placu targowego musi być wykonane [kompletne wykonanie kanalizacji burzowej na tej części, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz nawierzchni dróg manewrowych z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca i ścieralna] do 30 listopada 2009 r. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 7 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem, - harmonogram rzeczowo finansowy robót, według którego będzie realizował zamówienie, uwzględniający zastrzeżenie, że minimum 50% powierzchni placu targowego musi być wykonane [kompletne wykonanie kanalizacji burzowej na tej części, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz nawierzchni dróg manewrowych z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca i ścieralna] do 30 listopada 2009 r. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Umowy) na minimalny okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą wykonania (zakończenia) całości przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem całościowego, końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. W okresie gwarancji wszelkie naprawy i przeglądy gwarancyjne obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia będą wykonywane wyłącznie kosztem i staraniem wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 7 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. 10. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez inspektora nadzoru, faktury. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 7 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i załączniki dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, że dysponuje pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest. e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zezwolenia na prowadzenie działalności, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne oraz dołączy kopie takiego zezwolenia (Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. Dz.U. z 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 649) lub certyfikat uprawniający firmę do wykonywania prac przy materiałach zawierających azbest. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; n) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o) Dowód wniesienia wadium. p) Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen robocizny, materiałów oraz sprzętu. q) Harmonogram rzeczowo finansowy robót. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1.2.1. h), k), l) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pkt 1.2.1. j) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w punkcie 1.1. stosuje się odpowiednio. 1.3. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Załącznik 2 - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Załącznik 3 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a także dokumentów potwierdzających wykonywanie prac związanych z zabezpieczaniem odpadów azbestowych. . 4. Załącznik 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: - wykazem osób kluczowego personelu (kierownik budowy lub/i kierownicy robót), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim tirecie (akapicie) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy posiada: a) wymagane uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w zakresie budowy dróg), b) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest c) aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. - oświadczeniem, że Wykonawca dysponuje pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest. 5. Załącznik 5 - Narzędzia i urządzenia wraz z: - wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim tirecie (akapicie) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6. Załącznik 6 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem części zamówienia, których wykonanie wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom. 7. Załącznik 7 - Cena oferty; W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot Umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach