JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026 ogłasza przetarg
- Adres: 81-103 Gdynia, Rondo Bitwy pod Oliwą 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 267 433 , fax. 261 266 669
- Data zamieszczenia: 2023-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
Rondo Bitwy pod Oliwą 1
81-103 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 261 267 433, fax. 261 266 669
REGON: 220713764 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie medyczne w systemie zleconym dla żołnierzy JW 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zabezpieczenie medyczne karetką podstawową wraz z wyspecjalizowanym personelem w odległości do 220 km od siedziby Jednostki Wojskowej 4026 ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 w tym głównie obiekty szkoleniowe zlokalizowane w rejonie miejscowości: Gdynia, Gdańsk, Strzepcz, Lublewo, Korne, Siemirowice/Cewice, Ustka, Toruń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.Zadanie nr 2 Zabezpieczenie medyczne karetką podstawową wraz z wyspecjalizowanym personelem w odległości do 150 km od siedziby zlokalizowanej w rejonie miejscowości Dziwnów w tym główne obiekty szkoleniowe: Świnoujście, Szczecin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.Zabezpieczenie medyczne Lekarskie szkoleń oraz kursów nurkowych organizowanych przez JW. 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu zgodnie ze złożoną ofertą, realizowane przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego miejscu tj. w obrębie 30 km od siedziby Zamawiającego Jednostki Wojskowej 4026 ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85141000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:(dotyczy zadania od 1 do 3)Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:(dotyczy zadania od 1 do 3)Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:(dotyczy zadania od 1 do 3)Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) skład zespołu P będzie zgodny z wymogami art. 36 ust. 1 pkt 2) ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1720), tj. co najmniej 2 osoby uprawnione do wykonywania czynności ratunkowych, w tym: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny (dotyczy zadania od 1 do 2).b) kierowca zespołu P musi spełniać wymagania, dotyczące kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w rozdziale 16, w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Ustawa o kierujących pojazdami (t. jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1212) (dotyczy zadania od 1 do 2).c) środek transportu drogowego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: Polska Norma PN-EN 1789+A2:2015+01 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, oraz spełniać wymagania normy PN-EN 1865-5;2012 dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych „lub równoważne” (dotyczy zadania od 1 do 2).d) ma możliwość zabezpieczenia w jednym czasie:i) kilku szkoleń, w różnych lokalizacjach w danym czasie (minimum 3 lokalizacje) (dotyczy zadania 1);ii) jednego szkolenia w danej lokalizacji w danym czasie (w zależności od zadania - dotyczy zadania od 2 do 3);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Umowy zlecenia
Dodano: 2022-03-16 - Umowa zlecenia
Dodano: 2022-02-22 - Umowy zlecenia
Dodano: 2022-02-15 - Rekrutacja 30 pacjentów oraz przeprowadzenie badania pilotażowego w ramach projektu PolSenior2 „Badanie poszczególnych obszarów stanu zdrowia osób starszych, w tym jakości życia związanej ze zdrowiem”
Dodano: 2017-11-23 - Wykonanie usługi rekrutacji i objęcia badaniami kardiologicznymi 20 chorych z niewydolnością serca
Dodano: 2017-09-19 - Wykonywanie badań dla 20 000 próbek donacji w celu wykrycia obecności markerów RNA HAV i DNA B19 metodami NAT
Dodano: 2017-03-22