Przetargi.pl
Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej, oraz szkoleniowej przez lekarza, zabezpieczenie medyczne szkoleń programowych przez ratownika medycznego, zabezpieczenie medyczne szkoleń programowych przez zespół medyczny dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 43 WOG, świadczenie usług stomatologicznych.

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej, oraz szkoleniowej przez lekarza, zabezpieczenie medyczne szkoleń programowych przez ratownika medycznego, zabezpieczenie medyczne szkoleń programowych przez zespół medyczny dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 43 WOG, świadczenie usług stomatologicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - Świadczenie usług medycznych na rzecz JW5350, oraz jednostek wojskowych i instytucji rejonu Świętoszów, Żagań przez lekarza (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania Nr 1 znajduje się w załączniku Nr 2a do siwz). Zadanie Nr 2 - Świadczenie usług medycznych na rzecz JW5350, oraz jednostek wojskowych i instytucji rejonu Świętoszów, Żagań przez zespół medyczny (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania Nr 2 znajduje się w załączniku Nr 2b do siwz). Zadanie Nr 3 - Świadczenie usług medycznych na rzecz JW1145, oraz instytucji wojskowych w Bolesławcu przez lekarza (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania Nr 3 znajduje się w załączniku Nr 2c do siwz). Zadanie Nr 4 - Świadczenie usług medycznych na rzecz JW3444, oraz instytucji wojskowych w Głogowie przez lekarza (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania Nr 4 znajduje się w załączniku Nr 2d do siwz). Zadanie Nr 5 - Świadczenie usług medycznych na rzecz JW3444, oraz instytucji wojskowych w Głogowie przez ratownika medycznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania Nr 5 znajduje się w załączniku Nr 2e do siwz). Zadanie Nr 6 - Świadczenie usług stomatologicznych dla żołnierzy z rejonu Świętoszów i Bolesławiec (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2f do siwz). 2. Wykonawca usług medycznych ponosi pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną i standardami postępowania oraz na zasadach wynikających z: a) ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2011 r. Nr 277, poz. 1634, z późn. zm.), b) ustawa z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 757), c) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217), d) ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.) e) Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 września 2011r. w sprawie dodatkowych świadczeń zdrowotnych lekarza dentysty i materiałów stomatologicznych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U. z 2011r., Nr 210, poz. 1252) f) innych przepisów regulujących zasady wykonywania zawodu lekarza, ratownika medycznego oraz udzielania świadczeń zdrowotnych, i postanowień Kodeksu Etyki Lekarskiej. 3. Usługi zabezpieczenia medycznego przez zespół medyczny realizowane będą według Planu/harmonogramu szkoleń ustalonego przez Kierownika Ambulatorium Zamawiającego. 4. O miejscu i terminie, w którym Wykonawca będzie zobowiązany podstawić zespół medyczny, zostanie powiadomiony przez Zamawiającego do 20-go każdego miesiąca. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach nagłych niemożliwych do przewidzenia w zakresie (dodatkowych świadczeń lub zmiany terminu i miejsca udzielenia świadczeń) o powiadomieniu Wykonawcy z dwudniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej bądź telefonicznej. Za formę pisemną powiadomienia, strony uznają również powiadomienie za pomocą poczty elektronicznej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: a) Wydzielenia zespołu ratowniczego w składzie: ratownik medyczny, ratownik medyczny - kierowca. b) Wydzielenia sprzętu w postaci karetki o podwoziu terenowym z wyposażeniem podstawowym. c) Skierowania zespołu w miejsce i w terminie wskazanym przez Zamawiającego d) Podjęcie medycznych czynności ratunkowych przewidzianych dla ratownika medycznego (w przypadku zdarzenia) i transportu/zabezpieczenia poszkodowanego do najbliższego SOR lub Izby Przyjęć Szpitala. 6. Karetka Podstawowa (P) a) Wymagany skład osobowy zespołu Zgodny z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz załącznikiem Nr 2 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego. Dwóch ratowników medycznych/pielęgniarki systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, w tym jedna osoba z uprawnieniami do prowadzenia samochodu uprzywilejowanego - spełniająca warunki, o których mowa w art. 95a ust. 1ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.9). b) Przystosowany do przewozu co najmniej dwuosobowego zespołu ratownictwa medycznego i co najmniej jednego pacjenta na noszach. Skonstruowany w sposób umożliwiający swobodny dostęp do życiowo ważnych części ciała pacjenta w celu zapewnienia właściwego leczenia, monitorowania i opieki. c) Wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia. d) Leki zgodne z listą zamieszczoną w ustawie o ratownictwie medycznym. (Wykaz leków, które może samodzielnie podać ratownik medyczny). 7. W przypadku wyjazdu zespołu, zgodnie z planem i nieodbycia się zajęć, Zamawiający zostanie obciążony kosztami za 1 godzinę pracy zespołu medycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach