Przetargi.pl
Zabezpieczenie kościołów drewnianych na terenie Archidiecezji Katowickiej

Kuria Metropolitalna Archidiecezji Katowickiej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-043 Katowice, ul. Jordana 39
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 251 21 60 , fax. 0-32 251 48 30
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuria Metropolitalna Archidiecezji Katowickiej w Katowicach
    ul. Jordana 39 39
    40-043 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 251 21 60, fax. 0-32 251 48 30
    REGON: 04001939100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kuria.katowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kościelna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie kościołów drewnianych na terenie Archidiecezji Katowickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa urządzeń i materiałów oraz wykonanie kompleksowych systemów zabezpieczeń chroniących przed pożarem, włamaniem i napadem w obiektach sakralnych konstrukcji drewnianej. Formą zabezpieczenia są elektryczne systemy alarmowe oraz system gaśniczy. Pierwszy etap polega na zaprojektowaniu wskazanych zabezpieczeń uwzględniając minimalne warunki techniczne zawarte w tym opracowaniu jak również szczególną sytuację poszczególnych obiektów. Drugi etap obejmuje wykonanie poszczególnych instalacji zabezpieczających. Zamówienie dotyczy systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu wykrywania i alarmu pożaru oraz stałego systemu gaśniczego.Dla większości obiektów jest konieczne wykonanie całkowicie nowych instalacji, dla kilku modernizacja dotychczas istniejących. Systemy muszą spełniać minimalne wymagania określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji oraz w warunkach ogólnych wykonania przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji . W czasie wszystkich prac należy zachować wskazania dotyczące promocji projektu zawarte programie funkcjonalno - użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku - spełnia/nie spełnia 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy). Sposób oceny warunku - spełnia/nie spełnia Wykonawca spełni warunek jeżeli oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3000000zł . 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2). sposób oceny warunku spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że zrealizował co najmniej: - 2 roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji sygnalizacji włamania lub instalacji sygnalizacji pożaru wraz z instalacją gaśniczą, w obiektach sakralnych lub obiektach zabytkowych. Wartość każdej z tych realizacji nie może być mniejsza niż 200.000zł, w tym minimum jedna wykonywana przez wykonawcę, a w przypadku wykonawców działających wspólnie - lidera konsorcjum, i, - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia o których mowa w treści programu funkcjonalno użytkowego i warunkach ogólnych wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik 3 i 4 do specyfikacji). 4. Zaoferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i usługi będące przedmiotem niniejszej umowy nie może być krótszy niż 5 lat licząc od bezusterkowego odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa wykonawca, a w przypadku wykonawców działających wspólnie - każdy wykonawca) 2. Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. (składa wykonawca, a w przypadku wykonawców działających wspólnie - każdy wykonawca) 3. Oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy (składa wykonawca, a w przypadku wykonawców działających wspólnie - każdy wykonawca) 4. Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia i dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (składa wykonawca, a w przypadku wykonawców działających wspólnie - każdy wykonawca) 5. Oświadczenie o okresie gwarancji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuria.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach