Przetargi.pl
Z-4/01/PN/2010

Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
    ul. Rybacka 1 1
    70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
    REGON: 00028888600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ams.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Z-4/01/PN/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę i instalację aparatu Real Time PCR (RT PCR)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty określone w § 7. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie Wykonawcy dokumenty. 4. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5. Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza oferty - Załącznik nr 1 ( wg załączonego wzoru do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy w powiązaniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. c) parafowanego projektu umowy - część II SIWZ - wg załączonego wzoru. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wypełniona specyfikacja techniczna aparatu, Część III SIWZ - wg załączonego wzoru, f) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym -deklaracja zgodności CE, certyfikat ISO 9001 lub równoważny g) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w par. 7 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg. Załącznika 2A, a także dokumentów o których mowa w par. 7 pkt.1 lit. a ) i d).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach