Przetargi.pl
Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej zapewniającej realizację elektronicznych usług publicznych wraz z oprogramowaniem, dla potrzeb realizowanego przez Gminę Wiązownica projektu. W ramach realizacji niniejszego projektu do zadań Wykonawcy należy: 1) dostawa i uruchomienie pakietu e-usług oraz wykonanie modernizacji systemu podatkowego funkcjonującego w UG Wiązownica 2) dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji e-usług, w tym budowa sieci komputerowej oraz uruchomienie punktu potwierdzenia profilu zaufanego, 2.2 Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie, zrealizowanie i przekazanie w użytkowanie systemu wraz z wszystkimi jego elementami, niezbędnymi do realizacji e-usług objętych niniejszym projektem. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i kompleksowej realizacji całego przedsięwzięcia, do doboru elementów dostaw oraz wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego celu projektu, tj. podniesienia poziomu dostępu do e-usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną i możliwości ich wykorzystania na terenie Gminy Wiązownica dla społeczeństwa i przedsiębiorców w zakresie administracji lokalnej oraz oświaty. 2.3 Zamówienie musi zostać zrealizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 2.4 Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Podkarpackie, działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach projektu pod indywidualną nazwą „Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Wiązownica”. 2.5 Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”. Dokument ten zawiera podstawowe i minimalne wymagania techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne w zakresie elementów oraz rozwiązań przeznaczonych do realizacji zamówienia. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanego systemu informatycznego oraz dokonać jej prezentacji na zasadach opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ. 2.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia zgodny z SIWZ. 2.8 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) Realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. b) Przeprowadzenia wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.9 Tam, gdzie w SIWZ i w załączonych do niej dokumentach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych od uwzględnionych w SIWZ i załączonych do niej dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 2.10 W sytuacji, w której okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej : a) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować, b) są sprzeczne lub niejednoznaczne - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia treści zapisów, 2.11 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu wraz ze świadczeniem usług wsparcia w okresie gwarancji i rękojmi. 2.12 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi, przez zlecone podwykonawstwo lub w systemie generalnego wykonawstwa. 2.13 Wykonawca zapewni na własny koszt serwis gwarancyjny przez cały okres trwania gwarancji przedstawiony w ofercie wraz z usuwaniem usterek wykrytych w czasie eksploatacji w miejscu instalacji. 2.14 Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci i pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechania, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.15 Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. 2.16 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności polegające na: zarządzaniu projektem, zapewnieniu bezpieczeństwa informacji oraz wdrażania przedmiotu zamówienia. 2.17 Na potwierdzenie faktu zatrudnienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oświadczenie, zawierający wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z kserokopią zawartych umów – do wglądu, lub wydruk z ZUS o liczbie pracowników zatrudnionych przez wykonawcę, oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących zmianą wskazanych w wykazie osób, wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia tych osób, innymi osobami na warunkach jak powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72710000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 10.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 10.3 Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804).. 10.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu o/Wiązownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001.Wykonawca dołącza do oferty wydruk (kopię) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.4.2017”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 10.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.9 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.10 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach