Gmina Korczyna ogłasza przetarg
- Adres: 38420 Korczyna, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
ul. Rynek
38420 Korczyna, woj. podkarpackie
tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
REGON: 37044056000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Korczyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu zbudowanego z modułów informatycznych oraz niezbędnej infrastruktury technicznej niezbędnej do świadczenia przez Gminę Korczyna i jednostki jej podległe e-usług publicznych w zakresie oświaty. System składa się z modułów: dziennik elektroniczny, moduł prawny, moduł multibiblioteka, e-rejestracja jak również z niezbędnego sprzętu: zestawów komputerowych do obsługi modułów, dostawy infrastruktury sieciowej wraz z usługą rozbudowy sieci komputerowej oraz jej uruchomienia w jednostkach objętych projektem, dostawy infrastruktury do obsługi modułu e-rejestracja oraz jej uruchomienie w przedszkolu samorządowym jak również świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych. Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). 2. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 97 8642 1083 2002 8307 0679 0001. 3. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Korczyna” 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie gwarancji wadialnej powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 7. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 8. Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 „Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia”-zadanie 2
Dodano: 2024-05-29 - Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-02-16 - „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo
Dodano: 2023-12-04 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
Dodano: 2023-11-29