Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych oraz podziały nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe na terenie Powiatu Pszczyńskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Wznowienie punktów granicznych działek znajdujących się w pasie dróg powiatowych oraz podziały nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe na terenie Powiatu Pszczyńskiego”. 2. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wznowienie znaków granicznych na działkach znajdujących się w pasie dróg powiatowych. Zamówienie obejmuje realizację 4 części, zwanych dalej zadaniami:Zadanie nr 1: ul. Topolowa obręb Miedźna, gmina Miedźna, długość ok 2200 m, 8 działek, około 160 punktów, ul. Kombatantów obręb Ćwiklice, gmina Pszczyna, długość ok 4000 m, około 550 punktów, 54 działki ewidencyjne. Zadanie nr 2: ul. Kasztanowa obręb Jankowice, gmina Pszczyna, długość ok 550 m, około 80 punktów, 12 działek, ul. Brzozowa obręb Goczałkowice-Zdrój, gmina Goczałkowice-Zdrój , długość ok 1300 m, około 150 punktów, 4 działki ewidencyjne, ul. Zimowa, obręb Goczałkowice-Zdrój, gmina Goczałkowice-Zdrój, długość ok 2400 m, około 180 punktów, 11 działek ewidencyjnych. Zadanie nr 3: podziały, gmina Pszczyna, 8 działek ewidencyjnych, gmina Pawłowice, 16 działek ewidencyjnych, gmina Goczałkowice i gmina Miedźna, 4 działki ewidencyjne, Działki leśne – wznowienie znaków, gmina Pawłowice, około 25 punktów, 2 działki ewidencyjne. Zadanie nr 4: ul. Główna, obręb Goczałkowice-Zdrój, gmina Goczałkowice-Zdrój, długość ok 2700 m, około 460 punktów, 51 działek ewidencyjnych, ul. Szkolna, obręb Goczałkowice-Zdrój, gmina Goczałkowice-Zdrój , długość ok 2400 m, około 560 punktów, 171 działek ewidencyjnych wraz z namierzeniem pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy o drogach. 3. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia: a. wznowienie znaków granicznych dla poszczególnych działek, trwale zastabilizować położenie wszystkich znaków wchodzących w zakres opracowanie – stabilizacja za pomocą słupów betonowych z stabilizacją podziemną a w miejscach gdzie takowej nie można wykonać za pomocą trzpieni metalowych z opisem punkt graniczny (lub podobnym); b. namierzenie zasięgu pasa drogowego – w uzgodnieniu i w obecności przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie –fakt poprawnego pomiaru pasa drogowego powinien być potwierdzony protokolarnie przez PZD; c. sporządzenie operatów pomiarowych i przekazanie ich do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (operaty ze wznowienia znaków granicznych oraz pomiaru zasięgu pasa drogowego, operaty podziałowe); d. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji mapowej z zaktualizowanym przebiegiem granic działek będących przedmiotem zamówienia oraz naniesionym pasem drogowym; e. przekazanie Zamawiającemu wykazu działek dla których konieczne jest wykonanie podziału celem regulacji prawa własności oraz dla których potrzebne jest postępowanie rozgraniczeniowe. f. przekazanie Zamawiającemu 5 kompletów map z projektem podziału nieruchomości wraz z kopią protokołu przyjęcia granic. g. sporządzenie wykazu działek ewidencyjnych będących własnością publiczną, a zajętych i użytkowanych przez inne podmioty i osoby prywatne. 4. Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki Techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: dla ZADANIA 1 – 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100), dla ZADANIA 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/00) dla ZADANIA 3 – 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/00), dla ZADANIA 4 – 1 250,00 zł (słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/00), w terminie do dnia 6 września 2018r do godz. 1000. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w ofercie. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. Uwaga: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy),oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 5).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości w 2024 r. - edycja II
Dodano: 2024-04-19 - Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. - Rejon I i Rejon IV
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do sprzedaży oraz zorganizowanie i przeprowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości położonych w Krzepicach a objętych KSSE
Dodano: 2024-03-26 - „Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego – 6 części”
Dodano: 2024-03-01 - Wyceny nieruchomości niezabudowanych
Dodano: 2023-12-21 - Wyceny nieruchomości - 3 części
Dodano: 2023-12-13 - Zadanie A: „Wykonanie operatów szacunkowych”, Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
Dodano: 2023-10-19 - Wyceny nieruchomości w celu określenia opłaty adiacenckiej - 2 części
Dodano: 2023-10-03 - Wyceny nieruchomości - 5 części
Dodano: 2023-08-10 - Wyceny nieruchomości – aktualizacje opłat, opłata adiacencka
Dodano: 2023-05-11