Przetargi.pl
Wzmocnienie podłoża gruntowego drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Orneta – Lidzbark Warmiński w km 55+990” – w formule „zaprojektuj i zbuduj”.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, 5 Wileńskiej Brygady AK
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    5 Wileńskiej Brygady AK 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie podłoża gruntowego drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Orneta – Lidzbark Warmiński w km 55+990” – w formule „zaprojektuj i zbuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie podłoża gruntowego drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Orneta – Lidzbark Warmiński w km 55+990 – w formule „zaprojektuj i zbuduj”. 2. Zamówienie polega na zaprojektowaniu i zbudowaniu wzmocnienia podłoża gruntowego na łącznej długości około 50 mb czyli przebudowie nasypu zatoki autobusowej, przyległej do jezdni drogi wojewódzkiej nr 513 oraz chodnika przy zatoce. Opracowanie projektu wzmocnienia i wykonanie robót ma na celu zlikwidowanie przyczyn awarii zatoki autobusowej. Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania. Wzmocnienie podłoża musi być zaprojektowane i wykonane w technologii wgłębnej. Preferowana technologia to np.: kolumny typu jet-grouting itp. Projektant na podstawie ekspertyzy geologicznej przedstawi obliczenia wykonane w programie obliczeniowym (program musi uwzględniać najnowsze metody obliczeniowe – np. metodę elementów skończonych). Zaproponowana ilość kolumn/pali itp. powinna być optymalna. Wymiary, ilość i długość kolumn projektant dobierze na podstawie uzyskanych wyników. Po zakończeniu wzmocnienia gruntu należy wykonać materac geosyntetyczny z kruszywa o grubości minimum 40 cm. Projekt musi przewidywać powstanie muru oporowego w technologii żelbetowej (w miejscu zaznaczonym na załączniku nr 1 do PFU). Mur powinien być posadowiony na kolumnach jet-grouting. Wymagane wymiary muru: długość około 30mb, szerokość 0,5 m, średnia wysokość około 1,5 m. 3. Przewidywany zakres prac: 1) Prace projektowe i przygotowawcze: - Wykonanie kompletnego projektu budowlanego dla zadania w porozumieniu i wg wytycznych Zamawiającego tj. projekt wzmocnienia gruntu w odpowiedniej technologii (wraz z wykonaniem odpowiednich obliczeń i przedstawieniem w projekcie) i projekt muru oporowego w technologii żelbetowej; - Wykonanie niezbędnych badań gruntu i innych, - Uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie wykonywania robót, - Wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, 2) Prace rozbiórkowe: - Rozbiórka podbudowy warstw jezdni w ilości około 160 m2 z wywiezieniem i utylizacją, - Rozbiórka prefabrykowanej kostki betonowej wraz z podbudową 48 m2, - Rozbiórka krawężników betonowych około 17 mb, - W zależności od potrzeb demontaż wiaty przystankowej, - Usunięcie pni drzew – 2 szt., - Demontaż istniejących znaków pionowych – 1 szt., - Demontaż słupków kilometrowych – 2 szt., - Zdjęcie warstwy humusu gr. 20 cm z wywozem – 150 m2, 3) Prace wzmocnieniowe: - Niezbędne wykopy wraz z wywozem: około 260 m3, - Wykonanie wzmocnienia (np. kolumnami jet-grouting) na powierzchni około 310 m2 (od około km 55+950 do km 56+000), - Materac geosyntetyczny o grubości min. 40 cm na powierzchni około 310 m2, - Wykonanie zasypki do dolnej rzędnej warstw konstrukcyjnych z zagęszczeniem, profilowanie skarp (około 60 m3), - Wykonanie muru oporowego żelbetowego osadzonego na wzmocnieniu o wymiarach: 30 mb x 0,5 m szerokości x 1,5 m śr. Wysokości = 22,5 m3 wraz z zazbrojaniem i szalunkiem, - Wykonanie badań nośności i zagęszczenia gruntu i innych określonych przez projektanta. 4) Inne prace towarzyszące i roboty wykończeniowe: - Wyrównanie, zahumusowanie terenów zielonych, zasianie trawy, - Zabezpieczenie robót, wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, likwidacja tymczasowej organizacji ruchu, - Odtworzenie trasy, punktów wysokościowych, słupków granicznych i kilometrowych, ustawienie zdemontowanego znaku i ewentualnie wiaty przystankowej, - Prace porządkowe, zebranie i wywóz zanieczyszczeń, - Pomiar powykonawczy, dokumentacja powykonawcza wg pkt 2.7 części informacyjnej PFU. 4. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie warmińsko – mazurskim, na drodze wojewódzkiej nr 513 (okolice km 55+990, str. lewa drogi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do nin. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset). 2. Wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia w określonej w niniejszym rozdziale wysokości i na wskazany w pkt. 3 rachunek. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu, przelewem na nr konta: w Banku CITI Handlowy: 74 1030 1218 0000 0000 9251 8051 z dopiskiem: wadium na „Wzmocnienie podłoża gruntowego drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Orneta – Lidzbark Warmiński w km 55+990” – w formule „zaprojektuj i zbuduj”, znak sprawy: ZDW/NZP.RDW.E-2/PN/3220/41/18. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego zadania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt. od 2 do 5 ustawy Pzp powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przesłanki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego: Województwo Warmińsko-Mazurskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. 5 Wileńskiej Brygady AK 28b, 10-602 Olsztyn. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego, Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) - należy złożyć do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) - należy złożyć do oferty; 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ) - należy złożyć do oferty; 5) zobowiązanie do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 7 do SIWZ; (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - należy złożyć do oferty); 6) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 8 do SIWZ; (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - należy złożyć do oferty); 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza - należy złożyć do oferty; 8) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - należy złożyć wraz z ofertą; 9) wypełniony formularz cenowy, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 10 do SIWZ - należy złożyć wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną