Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni tymczasowych betonem asfaltowym

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni tymczasowych betonem asfaltowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem betonowym frakcji 0 - 31,5mm śr. gr. 5 cm z wałowaniem walcem stalowym wibracyjnym, jednokrotne skropienie umocnienia emulsją kationową szybkorozpadową, ułożenie nakładki z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 5 cm po uwałowaniu, obustronne wyrównanie - 6 769,5 m2 2.1.2. Regulację pionową urządzeń podziemnych: zaworów, włazów studni kanalizacyjnych, wpustów ulicznych itp. (należy uwzględnić w cenie poz. 2.1). 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego z Zarządcą dróg, Organem Zarządzającym Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2.Utrzymanie czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.2.3. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. 2.2.4. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia, w tym między innymi: rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości jednorazowo układanej masy min. 5,00m, min. dwa walce dostosowane tonażem do grubości warstwy rozkładanego betonu asfaltowego (w tym min. jeden metalowy), samochody wywrotki o tonażu min. 10 Mg dostosowane do przewozu masy bitumicznej (termosy, wywrotki z plandekami itp.), szczotkę mechaniczną, skrapiarkę listwową do spryskiwania emulsją. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji ww. budowy winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2.2.5. Obsługę geodezyjną w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach