Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni jezdni ziemnych tłuczniem na drogach gminnych Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-713 Warszawa, ul. Żegańska 1/512
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5164340 , fax. 022 5164348
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
    ul. Żegańska 1/512 1/512
    04-713 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5164340, fax. 022 5164348
    REGON: 01525966300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni jezdni ziemnych tłuczniem na drogach gminnych Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie na drogach gminnych wymienionych poniżej robót: 1. Rozebranie i wywóz płyt żelbetowych pełnych - 84 m2 2. Wykonanie koryta o głębokości 30 cm - 10.800 m2 3. Wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego - 10.800 m2 4. Plantowanie poboczy - 7.000 m2 5. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 21 szt 6. Prace towarzyszące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. osoby i stosownego aktualnego zaświadczenia o jej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub remoncie odcinka drogi, parkingu i/lub naprawach cząstkowych dróg o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (w wymaganym okresie). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i pozostałych wymagań określonych w SIWZ, oferty składane przez konsorcjum, spółkę cywilną, zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym w poz. 6.3 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 7.1.6 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 5. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg, spełniające wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach