Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 409 w m. Strzeleczki

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774591800 , fax. 774581352
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
    ul. Oleska 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774591800, fax. 774581352
    REGON: 000126528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 409 w m. Strzeleczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wzmocnienia nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 409 w m. Strzeleczki, zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane,45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane,45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,45233140-2 Roboty drogowe,45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.2. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wzmocnienia nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 409 w m. Strzeleczki. Roboty prowadzone będą po istniejącym śladzie drogi.2.1. Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem:a) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchub) wykonanie robót pomiarowych – obiekt liniowyc) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznychd) mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy bitumicznej lub tłuczniowej pod warstwę podbudowy zasadniczej z AC.e) wykonanie warstwy wiążącej z AC 16Wf) wykonanie naprawy systemu odwodnienia drogi – wykonanie dodatkowych studzienek wpustowych wraz z dostosowaniem do nowych warunków pracyg) wymiana armatury wod-kan wraz z regulacją wysokościowąh) przełożenie nawierzchni zdeformowanego chodnika wraz z regulacją wysokościową obrzeży betonowychi) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralnąj) ułożenie warstwy ścieralnej z SMA11Sk) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowol) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – kostka integracyjna w rejonie przejść dla pieszych.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie w zakresierobót drogowych* na drodze o parametrach co najmniej klasy G**.* – zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał budowę, przebudowę, rozbudowę, wzmocnienie, modernizację,remont lub odnowę dróg o parametrach co najmniej klasy G**.** – w przypadku zadań zrealizowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej na drogach o równoważnych parametrach.Zamawiający z pojęcia roboty drogowe wyłącza remonty cząstkowe dróg i zadania, w których robotami podstawowymi byłabudowa kanalizacji sanitarnej.Za drogę zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 – tekst jednolity z późn. zm.).Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej świadectwa przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu (wprzypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przejęcia).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku wymienionym poniżej:- kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót drogowych i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych – 1 osoba.Kierownik robót drogowych musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, októrych mowa w ustawie Prawo Budowlane.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach