Przetargi.pl
Wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 na odcinku Sitno - Szczecinek od km 133+000 do km 135+500

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-340 Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 432 53 00,091 432 53 71 , fax. 091 484 39 97, 4843873,4325323
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
    Al. Bohaterów Warszawy 33 33
    70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax. 091 484 39 97, 4843873,4325323
    REGON: 01751157500115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 na odcinku Sitno - Szczecinek od km 133+000 do km 135+500
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 na odcinku Sitno - Szczecinek od km 133+000 do km 135+500 zamówienie obejmuje zakres: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe, - urządzenia bezpieczeństwa ruch
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10 % wartości podpisanej umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a także spełniają warunki określone poniżej: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządy zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub remont lub wzmocnienie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 2 km oraz - 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub remont lub wzmocnienie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia min. 3 500 000,00 PLN brutto . Jedno zadanie może potwierdzać spełnienie obu warunków udziału w postępowaniu. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: - wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 15, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zamówienie, polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub wzmocnieniu drogi o nawierzchni bitumicznej o długości drogi co najmniej 2 km - 1 punkt. W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą ilość punktów, wyższą pozycję w rankingu zajmie Wykonawca, który wykaże większą łączną długość dróg.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców; b) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych powinno być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana w wykazie o którym mowa w ppkt 3) posiada wymagane uprawnienia tj: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (zamówień) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokumenty - referencje potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach