Przetargi.pl
„Wzbogacenie infrastruktury dydaktycznej legnickich szkół ponadgimnazjalnych zawodowych, w tym specjalnych w zakresie nauk matematyczno– przyrodniczych i cyfrowych oraz przedmiotów zawodowych z uwzględnieniem specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów niepełnosprawnych” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – podzielone na 4 części

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wzbogacenie infrastruktury dydaktycznej legnickich szkół ponadgimnazjalnych zawodowych, w tym specjalnych w zakresie nauk matematyczno– przyrodniczych i cyfrowych oraz przedmiotów zawodowych z uwzględnieniem specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów niepełnosprawnych” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – podzielone na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych oraz przedmiotów zawodowych szkół ponadgimnazjalnych zawodowych prowadzonych przez Miasto Legnica - w 4 częściach: Część I – 7 pracowni matematycznych w tym: 6 pracowni z uwzględnieniem poziomu rozszerzonego 1 pracownia dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, Część II – 7 pracowni cyfrowych, Część III – 1 pracownia gospodarki materiałowej do kształcenia zawodowego praktycznego w zawodzie technik logistyk, Część IV – 1 pracownia spedycyjna do kształcenia zawodowego praktycznego w zawodzie technik spedytor; Pracownie uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych, w ilościach i lokalizacjach jak niżej: 1. Technikum Nr 4 w Zespole Szkół Budowlanych,ul. W. Grabskiego 14/22, Legnica- PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa, materiałowej do kształcenia w zawodzie technik logistyk 2. Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych, ul. Plac Słowiański 5,Legnica-PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa, 3. Technikum Nr 5 w Zespole Szkół Elektryczno – Mechanicznych,ul. Fryderyka Skarbka 4, Legnica-PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa, 4. Technikum Samochodowe w Zespole Szkół Samochodowych, ul. Słubicka 7, Legnica- PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa 5. Technikum Nr 3 z Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Złotoryjska 144, Legnica-PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa, spedycyjna do kształcenia w zawodzie technik spedytor 6. Technikum Nr 1 w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Lotnicza 26,Legnica- PRACOWNIA matematyczna – poziom rozszerzony, cyfrowa, 7. Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia Nr 7 w Zespole Placówek Specjalnych, ul. Rycerska 13,Legnica -PRACOWNIA matematyczna dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, cyfrowa. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. Zgodnie z załącznikiem nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców”- (dalej jako IDW), Rozdział 2 siwz pn. „Opis przedmiotu zamówienia” zawierającym załączniki: 1,1a,2,3,4 oraz specyfikacje techniczne ( 1b oraz 2a).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - dla części nr I - 2.400,- PLN - dwa tysiące czterysta złotych - dla części nr II - 5.500,- PLN - pięć tysięcy pięćset złotych - dla części nr III - 700,- PLN - siedemset złotych - dla części nr IV - 1.300,- PLN - jeden tysiąc trzysta złotych Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część-zadanie, na którą składa ofertę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.900,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz numery części, na które wnoszone jest wadium. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do IDW, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -załącznik nr 2 do IDW, 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. a) dla części I - min. 2 dostawy pomocy naukowych i dydaktycznych dla szkół o wartości min. 50.000, PLN – każda dostawa; b) dla części II - - min. 2 dostawy sprzętu informatycznego tj. komputerów, komputerów przenośnych o wartości min. 300.000,- PLN – każda dostawa; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3 IDW, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy UWAGA: Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawy pomocy naukowych i dydaktycznych o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych kilku części. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do IDW, 7) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do IDW, 8) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- wg. załącznika nr 7 do IDW, 9) wykaz cen – wg. załącznika nr 8 ( załączniki: 1,1a, 2,3,3a,4) do IDW, 10) opis przedmiotu zamówienia - wg. załącznika nr 9 ( załączniki: 1,1a,1b,2,2a,3,3a,4) do IDW, 11) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 12) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo,w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 13) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp w zakresie warunku określone w pkt V ppkt 1.3 IDW polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu – do siedziby Zamawiającego Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, 59-220 Legnica, pokój nr 26 oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach