Przetargi.pl
Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 5 części)

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 5 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 5 części). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części: 1) część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Nisko wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2018 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego – obejmuje: 776,20 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. b) opcjonalnego – obejmuje: 139,70 m3 w tym 6,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) – obejmuje: 915,90 m3 w tym 46,20 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. 2) część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Rzeszów oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2018 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego – obejmuje: 3.214,20 m3 w tym 399,19 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. b) opcjonalnego – obejmuje: 525,30 m3 w tym 99,53 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) – obejmuje: 3.739,50 m3 w tym 498,72 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. 3) część nr 3: Wywóz odpadów z rejonu GZ Przemyśl Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Przemyśl oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2018 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego – obejmuje: 899,04 m3 w tym 96,48 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru. b) opcjonalnego – obejmuje: 170,16 m3 w tym 16,08 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) – obejmuje: 1.069,20 m3 w tym 112,56 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru. 4) część nr 4: Wywóz odpadów z Ośrodka Szkolenia Górskiego Trzcianiec Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z Ośrodka Szkolenia Górskiego w Trzciańcu oraz wyposażeniem wskazanego, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksu w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2018 roku w ramach zamówienia: d) podstawowego – obejmuje: 340,60 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru. e) opcjonalnego – obejmuje: 31,30 m3 w tym 3,3 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru; f) łącznego (podstawowe + opcjonalne) – obejmuje: 371,90 m3 w tym 42,90 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru. 5) część nr 5: Wywóz odpadów z kompleksu wojskowego w Dębicy Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksu wojskowego w Dębicy oraz wyposażeniem wskazanego, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksu w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2018 roku w ramach zamówienia: g) podstawowego – obejmuje: 150,00 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru. h) opcjonalnego – obejmuje: 15,40 m3 w tym 6,60 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru; i) łącznego (podstawowe + opcjonalne) – obejmuje: 165,40 m3 w tym 46,20 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1-5 przedstawiony został w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie części. 4. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 5. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia. wyszczególnione w Formularzach kalkulacji ceny ofertowej stanowiących załączniki Nr 1A-1E do SIWZ, w czasie wykraczającym poza okres wskazany w Rozdziale VI SIWZ, do wyczerpania ilości odpadów określonych w Formularzach kalkulacji ceny ofertowej i do maksymalnej wartości umowy. 6. Zamawiający w terminie odpowiednio do 15.12.2017 r. złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o zleceniu wykonania opcji. 7. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. 8. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 6 w terminie do 15.12.2017 r. oznacza rezygnację z pozostałej części przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za usługi świadczone w zakresie nieobjętym opcją. 9. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 7 – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych – Wykonawca musi posiadać stosowny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) – na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz/e kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach