34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
ul. Krakowska
35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z kompleksów wojskowych na terenie działania 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części) część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Przemyśl część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu m. Trzcianiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Opis poszczególnych części zamówienia - zestawienie 2 zadań w tym 4 punktów odbioru. Zadanie nr 1 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Przemyśl wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2017 roku to: 1 020,98 m3 w tym 96,48 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 3 punkty odbioru. Zadanie nr 2 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie m. Trzcianiec wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2017 roku to: 340,60 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 1 punkt odbioru. W zadaniu nr 1 i 2 wykonawca zobowiązuje się do: 1. zatrudnienia w ramach stosunku pracy wszystkich osób realizujących usługę wywozu odpadów komunalnych i segregowanych z kompleksów wojskowych, 2. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 4. czytelnego, właściwego i trwałego (odpornego na warunki atmosferyczne) oznaczenia wszystkich w/w pojemników (komunalne, papier, plastik, szkło), 5. ustawienia w/w pojemników w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 6. przedstawienia wraz z pierwszą fakturą podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu potwierdzającego podstawienie wskazanej ilości pojemników na właściwy kompleks, 7. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach - zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 8. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia, 9. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 11. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu, 12. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 13. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników – zgodnie z umową, 14. zorganizowania dodatkowego wywozu w razie dodatkowej potrzeby – zgodnie z umową, 15. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 16. opracowania i przedstawienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu Usuwania Odpadów, Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości. Zamawiający przewiduje w zamówieniu prawo opcji na następujących warunkach: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Opis poszczególnych części zamówienia - zestawienie 2 zadań w tym 4 punktów odbioru. Zadanie nr 1 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Przemyśl wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w opcji to: 170,16 m3 w tym 16,08 m3 odpadów segregowanych w okresie 1 roku, 3 punkty odbioru. Zadanie nr 2 obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie m. Trzcianiec wraz z wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w n/w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość odpadów w opcji to: 31,3 m3 w tym 3,3 m3 odpadów segregowanych, 1 punkt odbioru. W zadaniu nr i 2 wykonawca zobowiązuje się do: 1. zatrudnienia w ramach stosunku pracy wszystkich osób realizujących usługę wywozu odpadów komunalnych i segregowanych z kompleksów wojskowych, 2. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 4. czytelnego, właściwego i trwałego (odpornego na warunki atmosferyczne) oznaczenia wszystkich w/w pojemników (komunalne, papier, plastik, szkło), 5. ustawienia w/w pojemników w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 6. przedstawienia wraz z pierwszą fakturą podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu potwierdzającego podstawienie wskazanej ilości pojemników na właściwy kompleks, 7. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach - zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami, 8. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia, 9. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 11. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu, 12. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 13. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników – zgodnie z umową, 14. zorganizowania dodatkowego wywozu w razie dodatkowej potrzeby – zgodnie z umową, 15. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 16. opracowania i przedstawienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu Usuwania Odpadów. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2024 roku z kuchni zlokalizowanych w kompleksach z rejonu działania 34. WOG Rzeszów
Dodano: 2024-02-07 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2024-02-01 - Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2024 roku z kuchni zlokalizowanych w kompleksach z rejonu działania 34. WOG Rzeszów
Dodano: 2023-12-20 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-05 - Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog Sp. z o.o w 2024 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-04-06 - Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-02 - Usługa wywozu nieczystości stałych segregowanych z budynków O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12, Siemiradzkiego 10 i Biura Terenowego ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168.
Dodano: 2021-03-26 - Usługa polegająca na odbiorze i utylizacji odpadów o kodzie 180103*, 180109 pochodzących z realizacji zadań związanych z zapobieganiem szerzeniu się COVID-19
Dodano: 2021-03-05 - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Adamówka
Dodano: 2020-12-28