Przetargi.pl
wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach

Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-859 Katowice, ul. Gliwicka 154
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/ 250-40-08 , fax. (032) 250 40 08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
    ul. Gliwicka 154 154
    40-859 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032/ 250-40-08, fax. (032) 250 40 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy Miasta Katowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, tj: 1) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 23, 2) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Katowickiej 61, 3) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy Pl. Miarki, 4) obiektu biurowego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gliwickiej 154. Celem gromadzenia odpadów stałych przeznaczonych do wywozu Wykonawcazobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu, w miejsce przez niego wskazane : 1)jeden kontener prasujący o pojemności 20m3 lub zamiennie, na żądanie Zamawiającego, jeden kontener KP-32 - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 23, 2)pięć pojemników 1100l. - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Katowickiej 61, 3)sześć pojemników 1100l. - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy Pl. Miarki, 4)jeden pojemnik 1100l. - na teren obiektu biurowego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gliwickiej 154. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą), w tym: a)wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, b)wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania stałych odpadów komunalnych na obszarze właściwym dla obiektów, o których mowa w sekcji II pkt 1.3, c)wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu stałych odpadów komunalnych na obszarze właściwym dla obiektów, o których mowa w sekcji II pkt 1.3, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), w tym wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22, ust. 1, pkt 3 ustawy), w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w tym wykonawcy, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść określa załącznik do SIWZ, 2)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 3)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualnej decyzji właściwego organu zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie odbierania stałych odpadów komunalnych na obszarze właściwym dla obiektów, o których mowa w sekcji II pkt 1.3, 7)aktualnej decyzji właściwego organu zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu stałych odpadów komunalnych na obszarze właściwym dla obiektów, o których mowa w sekcji II pkt 1.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach