Przetargi.pl
Wywóz stałych odpadów komunalnych - Rzeszów, Nisko

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz stałych odpadów komunalnych - Rzeszów, Nisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych z rejonu GZ Rzeszów, Nisko. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części: część nr 1: Wywóz stałych odpadów komunalnych z rejonu GZ Rzeszów Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów w ilości 2 050 m3 w tym 300 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. część nr 2: Wywóz stałych odpadów komunalnych z rejonu GZ Nisko Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko w ilości 600 m3 w tym 45 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. Wykonawca zobowiązuje się (dotyczy części nr 1 i 2) do: 1.wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2.podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3.pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4.systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5.usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6.wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7.utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8.wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9.składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10.udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11.w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12.w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia częstotliwości wywozu odpadów wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach