Przetargi.pl
Wywóz + składowanie odpadów komunalnych z terenów miasta Pyskowice

Gmina Pyskowice - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326000 , fax. 032 3326002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 032 3326000, fax. 032 3326002
    REGON: 00052362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz + składowanie odpadów komunalnych z terenów miasta Pyskowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odbiór i wywóz wraz ze składowaniem odpadów komunalnych, nie segregowanych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice (miejsca lokalizacji i częstotliwość wywozu odpadów określa załącznik nr 4 do SIWZ - kod odpa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ((t.j. Dz. U. z 2007r, nr 39, poz. 251 z póź. zm.), posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 z póź. zm.), prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, posiadają odpowiedni sprzęt do wykonywania przedmiotu umowy tj. minimum: - śmieciarki 2 sztuki, - kontenerowce 2 sztuki, - samochód samowyładowczy do 3,5 t. lub ciągnik z przyczepą 1 sztuka, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych, wykonali w ciągu ostatnich trzech lat lub aktualnie wykonują (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 30.000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, zezwolenie na odbieranie odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, wykaz sprzętu - minimum jak wyżej, polisę lub inny dokument potwierdzający że, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykaz wykonywanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyskowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach