Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów z terenu miasta Polkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów gromadzonych w koszach ulicznych na terenie miasta oraz w pojemnikach znajdujących się na terenie ścieżki zdrowia przy ul. Spokojnej, targowisku i przy budynkach Urzędu Gminy, a także likwidacja dzikich wysypisk. I. Zakres rozliczany ryczałtem: A. opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta Polkowice. Ilość koszy na dzień ogłoszenia przetargu: o pojemności do 35l - 879 szt. o pojemności od 35l do 50l - 15 szt. Zakres zadania obejmuje bieżące wg potrzeb opróżnianie koszy, wywożenie odpadów na miejskie składowisko odpadów. Zamawiający nie określa częstotliwości opróżnień, jednakże zastrzega konieczność bieżącego opróżniania w miarę potrzeb tak, aby kosze nigdy nie były przepełnione. B. konserwacja, naprawy i utrzymanie czystości koszy ulicznych. Zakres zadania obejmuje: - mycie koszy: czerwiec 1x, sierpień 1x, - ustawianie przewróconych, pochylonych, obróconych koszy: 1x w tygodniu, - domykanie koszy: 1x w tygodniu, - wykonywanie drobnych napraw i konserwacji (np. dokręcanie poluzowanych koszy, naprawa zamków mocujących kosze, usuwanie ognisk rdzy, miejscowe malowanie, prostowanie wygiętej blachy itp.): 1x w tygodniu. Piątek będzie dniem kontroli opróżniania, mycia, ustawiania, domykania, wykonywania drobnych napraw i konserwacji koszy. II. Zakres rozliczany cenami jednostkowymi C. opróżnianie kontenerów ustawionych na terenie ścieżki zdrowia, targowiska oraz przy budynkach Urzędu Gminy (Rynek 1, 2, 17-18, 19). Zakres zadania obejmuje: - użyczenie kontenerów do składowania odpadów, - bieżące opróżnianie kontenerów, - wywożenie odpadów na miejskie składowisko odpadów, - bieżące mycie i dezynfekcja kontenerów. Częstotliwość wywozu odpadów: - na ścieżce zdrowia 1 x w tygodniu, - na targowisku miejskim - 3 x w tygodniu (poniedziałki, środy i piątki), - przy budynkach Urzędu Gminy ul. Rynek 1,2,17-18,19 - na bieżąco wg potrzeb. D. wywóz odpadów składowanych luzem (tzw. dzikie wysypiska). Zakres zadania obejmuje: - zebranie odpadów składowanych luzem, - wywóz odpadów na składowisko, - posprzątanie terenu po zebranych odpadach. E. opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta po dniu ogłoszenia niniejszego postępowania. Zakres zadania obejmuje: - opróżnianie koszy, - wywożenie odpadów na miejskie składowisko odpadów. F. konserwacja, naprawy i mycie koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta po dniu ogłoszenia niniejszego postępowania. W przypadku zadań określonych w pkt D - F częstotliwość, zakres oraz termin ich realizacji będzie określany w protokołach typowania robót. Uwagi: Kontenery na odpady do ustawienia na ścieżkę zdrowia, targowisko i przy budynkach Urzędu Gminy dostarcza Wykonawca. Zamawiający nie precyzuje dokładnej ilości kontenerów, jednakże Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego ustawiania kontenerów do gromadzenia odpadów oraz bieżącego i płynnego odbioru odpadów. Koszt składowania odpadów ponosi Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi realizowanej min. 12 miesięcy w zakresie wywozu odpadów, o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł, z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje); - dysponują lub będą dysponowali min. 15 kontenerami o pojemności 1,1 m3; - dysponują lub będą dysponowali samochodem dostawczym do 3,5 t, do obsłużenia koszy ulicznych; - dysponują lub będą dysponowali samochodem typu kontenerowiec - powyżej 3,5 t do transportu odpadów komunalnych pochodzących z kontenerów o pojemności 1,1m3; - posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach i aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi realizowanej min. 12 miesięcy w zakresie wywozu odpadów, o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł, z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) lub będzie dysponował wykonawca: 1) min. 15 kontenerów o pojemności 1,1 m3, 2) samochodu dostawczego do 3,5 t, do obsłużenia koszy ulicznych, 3) samochodu typu kontenerowiec - powyżej 3,5 t do transportu odpadów komunalnych pochodzących z kontenerów o pojemności 1,1m3; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, g) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach i aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, h) wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty takie jak: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w pkt. b muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Świdnica.
Dodano: 2015-06-16 - Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. na terenie Wałbrzycha
Dodano: 2014-11-28 - Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski)
Dodano: 2014-08-21 - Wywóz odpadów komunalnych KPP Oleśnica, KP Bierutów, KP Syców, KP Jelcz Laskowice, KPP Polkowice, KP Chocianów, Rdz Radwanice, Rdz Gaworzyce, KP Strzegom, KPP Świdnica, KP Żarów
Dodano: 2014-08-20 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KMP Wałbrzych, KP Głuszyca, KP Sobótka, KP Kąty Wrocławskie, KP Kamieniec Ząbkowicki (komunalne i płynne), Referat 4 Przewodników Psów Służbowych KMP Wrocław, Rewir Dzielnicowych Malczyce, Posterunek Policji Miękinia (płynne)
Dodano: 2014-08-19 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: - Posterunek Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33, - Posterunek Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75, - Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57, - Posterunek Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18 (odpady komunalne i płynne) - Komisariat Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12.
Dodano: 2014-08-19 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: PP w Warcie Bolesławieckiej, PP w Osiecznicy, KPP w Dzierżoniowie, PP w Pieszycach, KPP w Głogowie oraz III Rewir Dzielnicowych w Głogowie, KP w Lubawce.
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KPP Polkowice, KP Chocianów, RD Radwanice RD Gaworzyce, KP Jelcz-Laskowice, KP Bierutów, KP Syców, KPP Oleśnica, KP Strzegom, KPP Świdnica, KP Żarów
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego. KMP Wałbrzych, KP Głuszyca, KP Brzeg Dolny, KP Sobótka, KP Kąty Wrocławskie, KP Kamieniec Ząbkowicki (komunalne i płynne), Referat 4 Przewodników Psów Służbowych KMP Wrocław, Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej, Rewir Dzielnicowych Malczyce, Posterunek Policji Miękinia (komunalne i płynne)
Dodano: 2014-06-06