Przetargi.pl
Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 660-89-50 , fax. 0-58 660-89-69
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
    ul. Witomińska 76 76
    81-311 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 660-89-50, fax. 0-58 660-89-69
    REGON: 19099486900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia składa się z 3 (trzech) części: I. Część pierwsza obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów) 1. W odniesieniu do części pierwszej zamówienia: 1.1.odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach i pojemnikach o pojemnościach: 7 m3 , 8 m3 , 9 m3 i 1,1 m3, 1.2.Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 1.3. w dniach 18.10-06.11.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 1.4.w dniach 01.01-05.01, 22.03-12.04, 18.05-28.05 oraz 14.12-31.12.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 1.5.w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza oraz do opróżnienia i wywozu odpadów z pojemników 1,1 m3 celem ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, 1.6.szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia t.j. od 01.01-31.12.2012 r. Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów lub pojemników w następującej ilości: 1.6.1. kontener 7 m3 - 160 wywozów, 1.6.2 kontener 8 m3 - 320 wywozów, 1.6.3 kontener 9 m3 - 50 wywozów, 1.6.4. kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 110 wywozów, 1.6.5. pojemnik 1,1 m3 - 450 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. II. Część druga obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 1.W odniesieniu do części drugiej zamówienia: 1.1.odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemności: 8 m3, 1.2.Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 1.3.w dniach 18.10-06.11 2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3, 1.4.w dniach 01.01-05.01, 22.03-12.04, 18.05-28.05 oraz 14.12-31.12.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3, 1.5.w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza, 1.6.szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia t.j. 01.01-31.12.2012 r. Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości : 1.6.1. kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 10 wywozów, 1.6.2. kontener 8 m3 - 170 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. III. Część trzecia obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). 1. W odniesieniu do części trzeciej zamówienia: 1.1.odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemnościach: 7 m3 i 8 m3, 1.2.w dniach 18.10-06.11.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 1.3.w dniach 01.01-05.01, 22.03-12.04, 18.05-28.05 oraz 14.12-31.12.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 1.4.w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ustawienia kontenerów na cmentarzu, 1.5.szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia t.j. 01.01-31.12.2012 r. Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości: 1.5.1. pojemność 7 m3 - 90 wywozów, 1.5.2. pojemność 8 m3 - 80 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Postanowienia wspólne: 1.Usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od poniedziałku do soboty (dotyczy cz. 1 i 2 zamówienia) oraz w godzinach 700 -1500 od poniedziałku do piątku (dotyczy cz. 3 zamówienia). 2.W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 3.Wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć: 1)w odniesieniu do części pierwszej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1900, 2)w odniesieniu do części drugiej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500, 3)w odniesieniu do części trzeciej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do piątku) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500 4.W dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj: 4.1. od 01.01.2012 r. do 05.01.2012 r., 4.2. od 22.03.2012 r. do 12.04.2012 r., 4.3. od 18.05.2012 r. do 28.05.2012 r., 4.4. od 18.10.2012 r. do 06.11.2012 r., 4.5. od 14.12.2012 r. do 31.12.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: -wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższych okresach, -bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów oraz opróżniania pojemników, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt. 1-3, -przyjmowania zleceń i wywozu odpadów w godz. od 600 do 2200, na wypadek gdyby Zamawiający uznał iż jest to konieczne. 5.Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. 6.Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną, (co najmniej 2 numery telefoniczne) faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach