Przetargi.pl
Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 660-89-50 , fax. 0-58 660-89-69
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
    ul. Witomińska 76 76
    81-311 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 660-89-50, fax. 0-58 660-89-69
    REGON: 19099486900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia składa się z 3 (trzech) części: - Część pierwsza obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego administrowanego przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). W odniesieniu do części pierwszej zamówienia: 1) odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach i pojemnikach o pojemnościach: 7 m3 , 8 m3 , 9 m3 i 1,1 m3, 2) Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 3) w dniach 21.10-04.11 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 4) w dniach 01-06.01, 07-28.04, 20-27.05 oraz 16-31.12 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 5) w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza oraz do opróżnienia i wywozu odpadów z pojemników 1,1 m3 celem ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów lub pojemników w następującej ilości: - kontener 7 m3 - 195 wywozów, - kontener 8 m3 - 320 wywozów, - kontener 9 m3 - 50 wywozów, - kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 95 wywozów, - pojemnik 1,1 m3 - 230 wywozów - Część druga obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego administrowanego przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). W odniesieniu do części drugiej zamówienia: 1) odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemnościach: 7m3 i 8 m3, 2) Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01). 3) w dniach 21.10-04.11 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 4) w dniach 01-06.01, 07-28.04, 20-27.05 oraz 16-31.12 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 5) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości: - kontener 5 m3 - 5 wywozów, - kontener 7 m3 - 45 wywozów, - kontener 8 m3 - 130 wywozów. - Część trzecia obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego administrowanego przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). W odniesieniu do części trzeciej zamówienia: 1) odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemnościach: 7 m3 i 8 m3, 2) w dniach 21.10-04.11 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 3) w dniach 01-06.01, 07-28.04, 20-27.05 oraz 16-31.12 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 4) w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ustawienia kontenerów na cmentarzu. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości: - pojemność 7 m3 - 70 wywozów, - pojemność 8 m3 - 105 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Postanowienia wspólne: 1. Usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od poniedziałku do soboty (dotyczy cz. 1 i 2 zamówienia) oraz w godzinach 700 -1500 od poniedziałku do piątku (dotyczy cz. 3 zamówienia). 2. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 3. Wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć: 1) w odniesieniu do części pierwszej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1900, 2) w odniesieniu do części drugiej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500, 3) w odniesieniu do części trzeciej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do piątku) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500 4. W dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj: o od 01.01.2011 r. do 06.01.2011 r. o od 07.04.2011 r. do 28.04.2011 r. o od 20.05.2011 r. do 27.05.2011 r. o od 21.10.2011 r. do 04.11.2011 r. o od 16.12.2011 r. do 31.12.2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższych okresach, 2) bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów oraz opróżniania pojemników, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt. 1-3, 3) przyjmowania zleceń i wywozu odpadów w godz. od 600 do 2200, na wypadek gdyby Zamawiający uznał iż jest to konieczne. 5. Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. Podstawą wystawienia faktury z rozliczeniem miesięcznym będzie sporządzony i podpisany przez strony protokół zbiorczy w oparciu o rejestr wywozów. 6. Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną, (co najmniej 2 numery telefoniczne) faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach