Przetargi.pl
Wywóz odpadów z jednostek MZUK

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z jednostek MZUK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odbiór i wywóz przez Wykonawcę odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych pochodzących ze statutowej działalności MZUK. Ilość i rodzaj odpadów określa załącznik 1B i 1C niniejszej specyfikacji : - Wywóz odpadów biologicznych segregowanych, stanowiących resztki roślin używanych do wyrobu wieńców i wiązanek w lokalu przy ul. Raciborskiej 12 - Wywóz odpadów komunalnych segregowanych na papier, szkło, plastik, metal, - Wywóz zużytych urządzeń elektrycznych w tym również zużytych świetlówek, - Wywóz zużytych baterii, - Wywóz zużytych opon samochodowych oraz ciągnikowych, - Wywóz odpadów niebezpiecznych w postaci przepracowanych olejów syntetycznych i mineralnych, zużytych filtrów paliwowych i olejowych, - Wywóz przepracowanych płynów hamulcowych, sorbentów i materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania, - Wywóz odpadów wielkogabarytowych II. Istotne warunki zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywanych prac wg potrzeb Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 24 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania,. 2. W przypadku Kąpieliska Leśnego oraz Ośrodka Czechowice, Wykonawca ma obowiązek nie później niż 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia opróżnić pojemniki na odpady. 3. Miejsce składowania odpadów Wykonawca winien pozostawić czyste i uprzątnięte oraz zebrać wszystkie odpady leżące wokół pojemników. 4. Odpady komunalne gromadzone będą w znormalizowanych pojemnikach, które winien dostarczyć Wykonawca zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik 1B niniejszej specyfikacji , który obejmuje pojemniki 240l ? 15%, 1,1m3 ? 15%, 3 m3 ? 15%, 5 m3 ? 15%, 7 m3 ? 15% . 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pod wskazany przez Zamawiającego adres specjalistyczne pojemniki służące do gromadzenia/ przechowywania zużytych olejów, płynów hamulcowych, filtrów, czyściw i sorbentów a także zużytych świetlówek, baterii oraz zużytego sprzętu elektronicznego. 6. Wykonawca będzie utrzymywał stałą liczbę pojemników wg załącznika 1B, a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz pojemności pojemników w trakcie trwania umowy. 8. Zabrudzone kontenery i pojemniki Wykonawca jest zobowiązany po każdorazowym opróżnieniu umyć. 9. Zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników. 10. Droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona. 11. Wszystkie pojemniki winny być zaopatrzone w logo Wykonawcy oraz opisane zgodnie z ich przeznaczeniem, 12. Wykonawca od momentu odbioru odpadów i wywozu ich z miejsca wytwarzania staje się ich Posiadaczem i ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie, przechowywanie dalsze składowanie oraz przetworzenie, oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisach. 13. Wykonawca odbiór odpadów winien jest potwierdzić potwierdzeniem odbioru odpadu z wyszczególnieniem ilości odebranego odpadu oraz jego sortymentu. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości wywiezionych odpadów. 15. Wykonawca winien dostarczyć karty przekazania odpadów do sortowni oraz instalacji odbierającej odpady. 16. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania z ilości odebranych odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji. 17. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych i nie przekazanych do składowania i sposobie ich zagospodarowania. 18. Niedopuszczalne jest mieszanie odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi. 19. Za stwierdzenie mieszania odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi, Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Wykonawcę w wysokości 5 000 zł za pierwsze uchybienie oraz 10 000 za każde następne. 20. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku przekazania nierzetelnego sprawozdania w wysokości 500 zł. 21. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku nieterminowego przekazania sprawozdania w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki. 22. Faktura wraz z kartami przekazania odpadów ma być dostarczona do Zamawiającego do 5 dnia roboczego następnego miesiąca, na każdą jednostkę osobno. 23. Na jednej fakturze winny być zawarte wszystkie kategorie odpadów wywiezione z danej jednostki. 24. Niedopuszczalne jest dostarczenie faktur na każdy odpad osobno na jednostkę. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach