Przetargi.pl
WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ, OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUCZEWIE ORAZ TERENÓW LETNISKOWYCH NA TERENIE GMINY LINIA

Gmina Linia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6768582, 6768594 , fax. 058 676 8588
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Linia
    ul. Turystyczna 15 15
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 058 6768582, 6768594, fax. 058 676 8588
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ, OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUCZEWIE ORAZ TERENÓW LETNISKOWYCH NA TERENIE GMINY LINIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: wywóz odpadów stałych z obiektów użyteczności publicznej, oczyszczalni ścieków w Tłuczewie oraz terenów letniskowych na terenie Gminy Linia: 1. Wywóz odpadów stałych niesegregowanych z: a) obiektów użyteczności publiczn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia przez nich osób zdolnych do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone referencjami, że usługi te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium /spełnia/nie spełnia/, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów ( określonych w rozdziale IX SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust 1 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z artykułu 22 ust.1, oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z drukiem stanowiącym - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. w celu potwierdzenia warunków o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) i 2): - koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości z dnia 13.09.1996r. Dz.U. z 2008r. Nr 05 poz.233 z późn. zm.) - wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia (potwierdzone referencjami, że usługa ta została wykonana należycie) odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto - Referencje potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie a ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów były tożsame z danymi z załącznika nr 3. Brak w/w dokumentu dla zadania wskazanego w załączniku nr 3 spowoduje wykluczenie tego zadania tj. nie zostanie ono uznane jako zadanie spełniające warunki SIWZ. - wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 2. dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, c) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, e) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalinia.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach