Przetargi.pl
Wywóz odpadów oraz mechaniczne zamiatanie alejek

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów oraz mechaniczne zamiatanie alejek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. odbiór i wywóz przez wykonawcę: a) odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych pochodzących ze statutowej działalności MZUK, b) ilość i rodzaj odpadów określa załącznik A do niniejszej SIWZ, c) wywóz odpadów biologicznych segregowanych w szacunkowej ilości rocznej 25 m3 stanowiących resztki roślin używanych do wyrobu wiązanek i wieńców w lokalu przy ul. Raciborskiej 12. d) wywóz odpadów komunalnych segregowanych na papier, szkło i plastik e) wywóz odpadów typu zużyte świetlówki, f) wywóz odpadów niebezpiecznych typu: przepracowane oleje syntetyczne i mineralne, zużyte filtry paliwowe i olejowe. Przy następujących założeniach: 1) Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywania prac wg. potrzeb zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania. 2) Miejsca składowania odpadów wykonawca pozostawi czyste i uprzątnięte oraz zbierze wszystkie odpady, które leżą wokół pojemników. 3) nieczystości stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach będących własnością Wykonawcy o objętości 1,0 m3 ? 15% m3 , 5,0 m3 ? 15% , 7,0 m3 ? 15%, 240 l ? 15% 4) Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę pojemników wg załącznika A do niniejszej SIWZ, a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki, 5) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz pojemności pojemników w trakcie trwania umowy, 6) zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników, 7) droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona, 8) wykonawca od momentu odbioru odpadów komunalnych i wywozu z miejsca ich wytworzenia ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie - przechowywanie oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów, II. mechaniczne zamiatanie alejek na cmentarzach komunalnych w ilości ~ 23 000 m 2 jednorazowo, tj.: około 325 000 m 2 w skali roku: - Cmentarz Lipowy ~ 55 000 m2 - Cmentarz Centralny ~ 270 000 m 2 Przy następujących założeniach: - mechaniczne zamiatanie alejek odbywać się będzie według potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego : - Cmentarz Lipowy - w miesiącach od marca do sierpnia oraz w listopadzie - 1 raz w miesiącu, w miesiącach wrzesień i październik - dwa razy w miesiącu. - Cmentarz Centralny - w miesiącach od marca do czerwca oraz w listopadzie - 1 raz w miesiącu, w miesiącach lipiec, sierpień, wrzesień - 2 razy w miesiącu, w październiku - 4 razy w miesiącu, - dopuszcza się możliwość zmiany powierzchni zamiatanych alejek, - możliwa jest również zmiana częstotliwości zamiatania alejek w danym miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczenia, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na transport i/lub zbieranie odpadów o kodach: 200301, 200201, 200303, 200101, 200102, 200139, 160107, 160113, 150203, 130206, 020106, 160213. b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: - min. 3 szt. środki transportowe przystosowane do wywozu odpadów komunalnych - min. 1 szt. zamiatarki samojezdnej o pojemności ładunkowej min. 3 m3 - opatrzonych w logo firmy wykonawcy, W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) aktualne zezwolenie na odbiór lub/i transport odpadów o kodach: 200301, 200101, 200102, 200139, 160107, 160113, 150203, 130206, 020106, 160213, zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2005 nr 236 poz.2008) i z Ustawą o odpadach (Dz.U.2007 nr 39 poz.251), d) wykaz wypełniony i podpisany wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - ZAŁĄCZNIK NR 6 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach