Przetargi.pl
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA ZDUŃSKA WOLA W LATACH 2010-2012

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU MIASTA ZDUŃSKA WOLA W LATACH 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Ustawienie użyczonych nieodpłatnie pojemników stanowiących własność Wykonawcy we wskazane przez Zamawiającego miejsce: - trzy pojemniki o pojemności 1,1 m3 przy ul. Stefana Złotnickiego na terenie Urzędu Miasta Zduńska Wola, - sześć pojemników o pojemności 1,1 m3 przy ulicy Adama Mickiewicza na terenie targowiska miejskiego, - dowolnie określoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ilość kontenerów i innych pojemników (stanowiących własność Zamawiającego, użyczonych przez Wykonawcę nieodpłatnie Zamawiającemu w okresie obowiązywania niniejszej umowy), zwanych dalej pojemnikami, przeznaczonych do składowania w nich odpadów w przypadkach zaistnienia takiej potrzeby, w terminach i miejscach wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w szczególności w związku z organizacją imprez plenerowych, masowych, przy wykonywaniu prac porządkowych na terenie Miasta Zduńska Wola przez podmioty wskazane przez Zamawiającego, koniecznością odbioru odpadów od posiadaczy nieruchomości nie wykonujących obowiązku zawarcia umów statuowanego przez obowiązujące przepisy prawa). 2.Opróżnianie pojemników o określonych lokalizacjach według załączonego harmonogramu Załącznik nr 4. 3.Załadowanie i przekazywania odebranych odpadów do składowania w miejscach do tego wyznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 4.Konserwację, dokonywania niezbędnych napraw w celu utrzymywania kontenerów i pojemników w stanie zdatnym do ich używania zgodnie z przeznaczeniem, mycia i dezynfekowania kontenerów i pojemników w razie zaistnienia takiej potrzeby bądź stosownie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5.Pozostawienie w czystości miejsca, w którym jest usytuowany kontener i pojemnik, w promieniu nie mniejszym niż 2,5 metra od danego kontenera i pojemnika, po ich opróżnieniu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów znajdujących się w okolicach kontenera i pojemnika i przekazania ich do składowania w miejscach do tego wyznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 6.Pomalowanie kontenerów i pojemników w okresie obowiązywania umowy z częstotliwością jeden raz w roku, używając własnych materiałów maszyn i urządzeń, stosownie do wskazań i poleceń upoważnionego pracownika Zamawiającego, w szczególności w zakresie terminu wykonania tego zobowiązania przez Wykonawcę, kolorystyki kontenerów i pojemników. 7.Postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o odpadach, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Miasta Zduńska Wola w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Zduńska Wola. 8.Ścisłą współpracą z Zamawiającym w zakresie gospodarki odpadami na terenie Miasta Zduńska Wola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania tych warunków dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1). 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży drogowej, z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9.Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 11.Ważną decyzję na prowadzenie działalności: - w zakresie transportu odpadów, wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62., poz. 628 z p.zm.), - na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008). 12.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 13.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 14.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach 4,6 i 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach