Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych stałych z nieruchomości położonych w Lublinie przy ul. Abramowickiej 2 i 4B oraz sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) z sita pionowego przy przepompowni szpitalnej

Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-442 Lublin, Abramowicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 286 439, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    Abramowicka 2
    20-442 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 286 439, , fax. -
    REGON: 43101904600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.snzoz.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych stałych z nieruchomości położonych w Lublinie przy ul. Abramowickiej 2 i 4B oraz sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) z sita pionowego przy przepompowni szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Wywóz odpadów komunalnych stałych z nieruchomości położonych w Lublinie przy ul. Abramowickiej 2 i 4B oraz utrzymanie dostarczonych pojemników w należytym stanie sanitarnym (mycie i dezynfekcja). Oddanie przez Wykonawcę w nieodpłatne użytkowanie Zamawiającemu pojemników na gromadzenie odpadów komunalnych: 1. pojemniki o poj. 110 litrów (zmieszane odpady kom.) – 2 szt. (kod: 20 03 01) 2. pojemniki o poj. 1100 litrów (zmieszane odpady kom.) – 4 szt. (kod: 20 03 01) 3. pojemniki o poj. 1100 litrów (frakcja mokra odpadów kom.) –7 szt. (kod: 20 01 08) 4. kontenery KP7 o poj. 7500 litrów (zmieszane odpady kom.) – 6 szt. (kod: 20 03 01) 5. pojemniki o poj. 1100 litrów (odpady kuchenne ulegające biodegradacji) – 1 szt. (kod: 20 01 08) 6. kontener KP7 o poj. 7500 litrów (frakcja sucha odpadów kom.) – 1 szt. (kod: 20 01 99) 7. kontener KP7 o poj. 7500 litrów (odpady pokasacyjne) – 1 szt. (kod: 20 01 11 i 20 03 07) 8. kontener KP5 o poj. 5000 litrów (odpady z remontów) - 1 szt. (kod: 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03) Odpady sklasyfikowane wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27.09.2001r. w spr. katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112 poz. 1206 z dn 8.10.2001 r.). Zadanie 2: Sukcesywny odbiór i transport odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) z sita pionowego przy przepompowni szpitalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie asortymentowe – (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo, odpis z KRS, wyciąg z CEiDG). Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku oferty składanej przez podmioty wpisane do KRS należy załączyć odpis z KRS potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę na dzień podpisania oferty  była uprawniona do reprezentacji danego podmiotu, a w razie podpisywania oferty przez pełnomocnika odpis z KRS potwierdzający, że osoba podpisująca pełnomocnictwo była uprawniona do reprezentacji danego podmiotu na dzień podpisania pełnomocnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i zawierać następujące dane: nazwę przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, nazwę wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wskazanie Lidera, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania danych Wykonawców (wspólnie ubiegających się o zamówienie) wg zasad określonych w dokumencie rejestrowym, a także informację o zakresie pełnomocnictwa (tj. czy zostało udzielone do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy też do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach