Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Okradzionowska 29B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2931420 , fax. 0-32 2931420
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Okradzionowska 29B 29B
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 0-32 2931420, fax. 0-32 2931420
    REGON: 27285379500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa 1. Odpady mieszane w ilości: 3.500 ton rocznie 2. Odpady wysegregowane w ilości: 60 ton rocznie 3. Odpady biodegradacyjne w ilości: 50 ton rocznie 4. Odpady ponadgabarytowe w ilości: 40 ton rocznie 5. Zużyty sprzęt RTV i AGD w ilości: 5 ton rocznie 6. Azbest w ilości: 5 ton rocznie 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Odbiór z terenu miasta Sławkowa odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone, transport tych odpadów i ich składowanie. 1.2. Opróżnianie pojemników miejskich na odpady ogólne i wyselekcjonowane z poszczególnych rejonów całego miasta - wywóz z terenów publicznych odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości - dla kontenerów ustala się wystąpienie obowiązku opróżniania wg harmonogramu (Załącznik Nr 10) - po usunięciu odpadów teren wokół kontenera w promieniu 5 m należy oczyścić z wszelkich nieczystości - zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych 1.3. Wyposażenie 100 stanowisk kontenerowych w pojemniki: - na odpady ogólne o pojemności 1,1 m3 - na odpady ogólne o pojemności 2,2 m3 - (dopuszcza się usytuowanie pojemników o większej pojemności wyłącznie na stanowiskach gdzie istnieje możliwość ich lokalizacji) - na odpady biodegradacyjne - na odpady segregowane - Gmina Sławków posiada pojemniki dla 21 stanowisk 1.4. Raz w miesiącu zorganizowanie selekcji odpadów w systemie workowym z odbiorem odpadów bezpośrednio z gospodarstw domowych oraz wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w pojemniki na makulaturę. - obsługa mieszkańców Sławkowa z około 400 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych workach odpadów segregowanych w grupach asortymentowych: tworzywo sztuczne, szkło - obsługa mieszkańców Sławkowa z około 400 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji pojemnikowej polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych pojemnikach odpadów segregowanych w grupie asortymentowej: papier - odbiór odpadów segregowanych będzie dokonywany jeden raz w miesiącu, w każdy trzeci wtorek miesiąca 1.5. Dwa razy w roku odbiór i utylizacja odpadów wielkogabarytowych, niebezpiecznych, w tym zużytego sprzętu AGD i RTV (wiosna i jesień). - zebranie wszystkich odpadów zgromadzonych w miejscach wskazanych przez zamawiającego, uporządkowanie terenu w promieniu 10 m od miejsca zbiórki, wywóz zebranych odpadów na składowisko odpadów 1.6. Mechaniczne zamiatanie ulic miasta. - zamiatanie ulic występuje trzy razy w roku, dokładny termin ustala Zamawiający - oczyszczenie ulic polega na uprzątnięciu nieczystości z całej jezdni przy użyciu sprzętu mechanicznego, w szczególności śmieci gromadzonych przy krawężnikach - zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ - sprzątanie mechaniczne winno się odbywać w sposób niepowodujący zapylenia najbliższego otoczenia - zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN ( słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto MZWiK w Deutsche Bank PBC S.A. o/Sławków nr 03 1910 1048 2106 0024 8776 0003 z dopiskiem - wadium na wywóz odpadów z terenu miasta Sławkowa. 4. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zostanie zawarta umowa i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - unieważni przetarg a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania, 5. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta zostanie odrzucona. 6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1. Posiadają: a) uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 2 rozdziału VI SIWZ. b) uregulowany sposób postępowania z odpadami zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, z późn. zm.). W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 rozdziału VI SIWZ. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania: a) wykonali co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również w trakcie realizacji) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 6 rozdziału VI SIWZ. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 7 rozdziału VI SIWZ, c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 8 rozdziału VI SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 9 rozdziału VI SIWZ. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 10 rozdziału VI SIWZ. 2. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o zapisy zawarte w załącznikach oraz dokumentach zgodnie z wymogami rozdziału VI SIWZ. 3. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ustawy. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenie i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualną umowę z wysypiskiem lub zapewnienie wysypiska o przyjęciu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Sławków w ilości nie mniejszej niż ilości objęte zamówieniem. 4. Aktualną umowę na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub zaświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest. 5. Aktualną informację lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzona zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z wykonawców) - decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Sławków zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z wykonawców) 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w trakcie realizacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, które stanowić będą odpowiednio: załączniki nr 3.1, 3.2,... itd.: - odbiór, transport, utylizacja odpadów niebezpiecznych zawierających azbest - minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, - wywóz i usuwanie nieczystości stałych komunalnych wraz ze zbiórką selektywną (w systemie workowym i pojemnikowym), w tym odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu RTV i AGD - minimum 3 usługi o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda, - mechaniczne zamiatanie ulic - min. 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda 7. Informacja o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ) - w tym celu należy przedstawić zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej: - Co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji koordynatora prac - osoba ta odpowiedzialna będzie za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy usług zostanie wpisana do treści umowy o wykonanie usługi. - Co najmniej 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji w zakresie doradcy ds. bezpieczeństwa w transporcie odpadów niebezpiecznych. - Co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia dźwigowe do obsługi sprzętu specjalistycznego tj. dźwigu HDS. - Co najmniej 2 osoby z zaświadczeniem ukończenia kursu przewozu materiałów niebezpiecznych ADR. - Co najmniej 2 osoby posiadające udokumentowane przeszkolenie w zakresie użytkowania wyrobów zawierających azbest. - Co najmniej 5 osób do wykonywania pozostałych prac stanowiących przedmiot zamówienia. 8. W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym - wykaz sprzętu (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia). Wymagane jest dysponowanie co najmniej: - pojazdem o ładowności do 3,5 tony z bezpylną zabudową specjalistyczną do zbierania odpadów - 2 szt. - pojazdem ciężarowym z zabudową do zbierania i przewozu do odpadów komunalnych - 2 szt. - pojazdem przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. z 2002, Nr 199, poz. 1971 z późn. zm.) - 1 szt. - pojazdem ciężarowym z zabudową hakową z HDS - 1 szt. - pojazdem ciężarowym samowyładowczym z HDS - 2 szt. - zamiatarką uliczną mechaniczną o wydajności min. 35 000 m2 /godz. - 1 szt. Wykonawca winien załączyć wykaz posiadanego sprzętu - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Dane finansowe. Należy złożyć: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 - według załącznika nr 6 do SIWZ - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500.000,00 zł; dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez Wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia - stanowiącą(y) załącznik do oferty. - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.1 do SIWZ. - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 11. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o wykonanie usługi oraz wymagań i praw, jakie sobie zastrzegł Zamawiający w SIWZ wg wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2 części VI SIWZ - w oryginale, poświadczone notarialnie lub z adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie w/w dokumentu oraz jej podpisem. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI: - pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Zaleca się, aby wszystkie dokumenty składające się na ofertę były załączone w porządku wymienionym w rozdziale VI i wraz z pozostałymi elementami oferty były połączone ze sobą w sposób trwały (np. zszyć, spiąć, zbindować). Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie wymienione w niniejszym rozdziale według formuły spełnia / nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 16. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów, będąca załącznikiem stanowiącym część niniejszej SIWZ nie dotyczy Wykonawcy, należy je załączyć z adnotacją - nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/index.jsp?bipkod=/008/001/002/005
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach