Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych o kodach 200301, 200201, 150101, 150102, 150107 z terenu Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PAM w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych o kodach 200301, 200201, 150101, 150102, 150107 z terenu Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PAM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z terenu siedziby Zamawiającego w Szczecinie, Al. Powstańców Wlkp. 72, przez okres 18 miesięcy przy użyciu pojemników należących do Wykonawcy, obejmujących: a) Kod 20 03 01: odpady komunalne w ilości ok. 4 750 m3; b) Kod 15 01 01: odpady komunalne posegregowane, tj. odpady opakowaniowe z papieru i tektury w ilości ok. 1 260 m3; c) Kod 15 01 02: odpady komunalne posegregowane, tj. plastik, folia, butelki typu PET w ilości ok. 720 m3; d) Kod 15 01 07: odpady komunalne posegregowane, tj. butelki i szkło w ilości ok. 72 m3; e) Kod 20 02 01: opadłe liście z drzew zebrane w foliowe worki w ilości ok. 200 m3. 2. Ilości odpadów podane w pkt 1 obejmują okres 18 miesięcy. Podane ilości stanowią wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów do wywozu. 3. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na okres trwania umowy odpowiednią ilość pojemników do czasowego składowania odpadów: - na plastik, - na butelki PET, - na makulaturę, - na szkło, - na odpady komunalne zapakowane w worki foliowe, - na odpady komunalne luzem (np. piach z ulic, trawa, chwasty, gałęzie z zieleńców, śmieci gabarytowe takie jak rozbite meble, lodówki, krzesła, śmieci poremontowe), - na opadłe liście w okresie jesiennym. 4. Wykonawca w pierwszym dniu roboczym po podpisaniu umowy zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko pojemniki, o których mowa w pkt 3 i ustawić je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek utrzymywania udostępnionych pojemników przez cały okres realizacji umowy w należytym stanie technicznym i sanitarnym (mycie, dezynfekcja). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany pojemników, które w wyniku normalnego zużycia nie będą się nadawały do dalszej eksploatacji. 5. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00 na każdorazowe zamówienie wynikające z potrzeb Zamawiającego, zgłaszane faksem na jeden dzień przed żądanym terminem wywozu: - Kod 15 01 07: szkło - orientacyjnie 1 raz w miesiącu; - Kod 15 01 02: odpady komunalne posegregowane, tj. plastik, folia, butelki typu PET - orientacyjnie dwa razy w tygodniu; - Kod 15 01 01: makulatura - orientacyjnie dwa razy w tygodniu; - Kod 20 03 01: - odpady komunalne pakowane w worki foliowe - orientacyjnie trzy razy w tygodniu, - odpady komunalne luzem (np. piach z ulic, trawa, chwasty, gałęzie, śmieci gabarytowe, śmieci poremontowe) - stosownie do potrzeb Zamawiającego; - Kod 20 0 01: opadłe liście - w okresie jesiennym, stosownie do potrzeb. Załadunku i wywozu odpadów Wykonawca zobowiązany jest dokonywać przy użyciu specjalistycznego sprzętu. Wywóz odpadów będzie każdorazowo potwierdzany przez pracowników Działu Administracyjno-Gospodarczego Zamawiającego na Kartach odbioru odpadu. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 185 z 2010 r., poz. 1243). 7. Załadunek odbieranych odpadów wykonuje Wykonawca. 8. W przypadku nieterminowego odbioru odpadów przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wywozu innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 9. Cena jednostkowa wywozu jednego metra sześciennego odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zakresu przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty udostępnienia Zamawiającemu pojemników na odpady przez cały okres realizacji umowy, koszty opróżnienia pojemników, koszty mycia i dezynfekcji pojemników, oczyszczenia miejsca wokół pojemników, itd. 10. Cena jednostkowa obowiązuje również, gdy ilość odpadów przekazanych do wywozu będzie mniejsza. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 12. Zamawiający zapewni Wykonawcy swobodny dojazd pojazdów Wykonawcy do pojemników na odpady. 13. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest wystawić i przekazać Zamawiającemu wraz z fakturą zbiorczą kartę przekazania odpadów za poprzedni miesiąc, osobno na każdy rodzaj odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach